سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۱۰ البرزی دیگر بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۰ البرزی در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان این بیماری در استان به ۸۷۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۵ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به ابتلای این ویروس مراجعه کردند که ۶۷ نفر آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شدند.

کریم افزود : ۱۰۷ بیمار بستری شده، جوان و کم‌تر از ۵۰ سال سن دارند و تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۹۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۳ هزار و ۲۰۳ بیمار با نتیجه قطعی مثبت این بیماری در استان بستری شده اند.

کریم افزود: هم اکنون ۴۸۴ بیمار با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۹۶ نفر آن‌ها بیمار قطعی کووید ۱۹ تشخیص داده شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۳ نفر از بستری شدگان با نشانه‌های قطعی و مشکوک به کرونا، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.