سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ کودک یک ساله بر اثر سقوط در سطل آب

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت:کودک مینابی بر اثر سقوط در سطل آب جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد مورخ رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: کودک یک ساله که  برای انجام سی. پی. آر به اتاق احیا بخش مرکزی به اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل شد، ولی متاسفانه با تلاش مضاعف همکاران پس از ۴۵ دقیقه به احیاء پاسخ مثبت نداد و جان خود را از دست داد.

مورخ افزود:بلافاصله زنگ تریاژ زده شد و کودک برای انجام سی. پی. آر به اتاق احیا منتقل شد، ولی متاسفانه با تلاش مضاعف همکاران پس از ۴۵ دقیقه به احیاء پاسخ مثبت نداد و جان خود را از دست داد.

او ضمن تذکر و هشدار به خانواده‌ها گفت: تاکنون مشابه چنین اتقاقاتی در سال گذشته برای کودکان در این شهرستان اتفاق افتاده و از آنان خواست مراقب کودکان باشند و سطل‌های آب کولر، تشت‌های آب روباز کوچک و بزرگ حتما در بسته باشد، سکوت کودکان نشانه خطر و هشدار به والدین است.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب ضمن تذکر و هشدار به خانواده‌ها افزود: تاکنون مشابه چنین اتقاقاتی در سال گذشته برای کودکان در این شهرستان اتفاق افتاده و از آنان خواست مراقب کودکان باشند و سطل‌های آب کولر، تشت‌های آب روباز کوچک و بزرگ حتما در بسته باشد، سکوت کودکان نشانه خطر و هشدار به والدین است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.