سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت فناور البرزی برای سومین بار بر سکوی افتخار صنعت و معدن ایستاد

یک شرکت فناور پارک علم و فناوری البرز برای سومین سال پیاپی تندیس صنعت و معدن کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شرکت لوله گستر خادمی، شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز امسال برای سومین سال متوالی موفق به کسب تندیس صنعت و معدن شد. شرکت لوله گستر خادمی تولید کننده انواع لوله و اتصالات PVC و پلی اتیلن کامپاند پلیمری و مصنوعات پلاستیکی است.

شرکت تولیدی و بازرگانی لوله گستر خادمی عضو پارک علم و فناوری البرز یکی از تولید کنندگان لوله پلی اتیلن، لوله PVC، اتصالات پلی اتیلن و اتصالات PVC (کامپاند پلیمری و مصنوعات پلاستیکی) نایلون-نایلکس، کیسه، پروفیل ودیوارپوش است.

خادمی، مدیرعامل شرکت لوله گستر خادمی درباره موفقیت این شرکت دانش بنیان گفت: قرار گرفتن شرکت در یک فضای توسعه فناوری مثل پارک علم و فناوری البرز با امکان تبادل و تعامل با شرکت‌های بزرگ و کوچک و همچنین حضور مرتب در نمایشگاه‌ها و استفاده از تجربیات دیگران از جمله عوامل موثر در هم افزایی و توسعه بازار موفقیت‌های ملی و بین المللی این شرکت دانش بنیان است.

او با اشاره به این که شرکت لوله گستر خادمی از اوایل سال ۹۷ در پارک علم و فناوری البرز مستقر شده است، افزود: خوشبختانه مرکز نوآوری مشترک پارک علم و فناوری البرز و شرکت لوله گستر خادمی نیز با هدف توسعه فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف فناوری، صنعتی و توسعه کارآفرینی و اشتغال راه اندازی شده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.