سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۶)؛

از دانلود ابزار بهینه‌سازی اندروید تا دانلود مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۶)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.20.199.7 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود Head Ball 2 1.134 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید

بازی Head Ball 2 یکی از بازی‌های فانتزی ساخته شده در سبک فوتبال برای دستگاه‌های اندرویدی است. گیمر در این بازی باید به وسیله پنج دکمه‌ای که در اختیار دارد، شخصیت بازی را کنترل کند و با پرش و شوت زدن از زمین بازی پیروز بیرون بیاید.

این بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و گیمر باید با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان به مبارزه بپردازد؛ این بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی بهره می‌برد و هر گیمری را جذب خود خواهد کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Folder Player Pro 4.9.3-Build-215 - پلیر حرفه‌ ای "پخش پوشه‌ ای"

گوش دادن به موسیقی یکی از بیشترین کارهایی است که کاربران با تلفن همراه خود انجام می‌دهد. همچنین روزانه تعداد زیادی موسیقی جدید در سراسر جهان تولید می‌شود. اما چطور می‌توان با بودن این حجم از اطلاعات و فایل‌های جدید باز هم موزیک پلیر خود را مدیریت کرد. 

نرم افزار‌های زیادی برای پخش پوشه‌ای موسیقی‌های ساخته شده‌اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این میان نرم افزاری به نام Folder Player Pro توسط Peter Shashkin ساخته شده است که به کاربر امکان پخش فولدری موسیقی‌‌ها را می‌دهد.

این برنامه را می‌توان یکی از بهترین‌ها در این زمینه دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی محبوب اشاره کرد. 

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player Pro 1.28.1 – برترین ویدئو پلیر اندروید

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.


دانلود Medium Full 3.17.1028280 – نرم‌ افزار انتشار مطالب «مدیوم»

نرم‌افزار Medium یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و اطلاعات شخصی و مفید با دیگران است. این برنامه که توسط گروه A Medium Corporation توسعه یافته به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در این شبکه اجتماعی جذاب، کاربران بر خلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر، اطلاعاتی که ارزشمند است را منتشر می‌کنند. در واقع اطلاعات سطحی به ندرت در این برنامه دیده می‌شود.شما با نصب این شبکه اجتماعی می‌توانید ساعت‌های زیادی را به کسب اطلاعات بیشتر اختصاص دهید و همزمان سرگرم نیز شوید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود SD Maid Pro – System Cleaning Tool 4.15.15– ابزار بهینه‌سازی اندروید

نرم افزار SD Maid – System Cleaning Tool Pro یکی از نرم‌افزار‌های بسیار قدرتمند برای دستگاه‌های اندرویدی است که به بهینه سازی فضای ذخیره سازی گوشی‌ها و تبلت کمک می‌کند. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و سریع بتوانند برنامه‌های اضافی و مواردی که به صورت بیهوده در گوشی وجود دارند را حذف کنند. همچنین این نرم افزار امکان قفل کردن برخی از اطلاعات را به کاربران می‌دهد تا از حذف شدن ناخواسته آن‌ها جلوگیری شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Neshan 9.0.0 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود KMPlayer 20.08.171 - پخش کننده قدرتمند ویدئو

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق‌العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  این نرم افزار برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود کردن آن در آخر این خبر می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید. اپلیکیشن KMPlayer با ده‌ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است.

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Sleep as Android 20200828 – برنامه خواب آرام

برنامه Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی برای تنظیم ساعت و بیدار شدن از خواب است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند هر روز یک صدای متفاوت را برای زنگ ساعت خود انتخاب کنند و به آرامی از خواب بیدار شوند.

نرم افزار Sleep as Android علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می‌تواند چرخه‌ خواب کاربران را بدون کم و کاستی ضبط کند. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربری زیبا و توابع عالی بدون شک جامع‌ترین نرم افزار خواب آرام به شمار می‌رود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود گوگل کیپ Google Keep 5.20.321.03 - برنامه یادداشت

این روزها دیگر کسی عادت به حمل دفترچه یادداشت ندارد، از این رو اگر شخصی نیاز به یادداشت مطلبی پیدا کند ممکن است دچار مشکل شود. به همین دلیل شرکت‌های دنیای فناوری سعی کرده‌اند با ساخت برنامه‌های یادداشت‌برداری مشکل کاربرانشان را حل کنند.
 
نرم‌افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت‌برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت‌هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام‌‌‌سازی می‌شود، می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.