سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

استفاده از ماسک در هندیجان کاهش یافت/ ویروس کرونا در کمین است

رئیسی گفت: کاهش استفاده از ماسک از سوی مردم و بی توجهی به خطر کرونا، سبب قرار گرفتن خوزستان در وضعیت هشدار شده است.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اعلام وضعیت سفید کرونا در استان خوزستان، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در اماکن عمومی و پرتردد از سوی شهروندان کاهش یافته است.

او با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر شاهد حضور مردم در خیابان ها، ادارات و اماکن شلوغ هستیم که بسیاری از آن‌ها مقید به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیستند، اظهار داشت: همین بی توجهی‌ها سبب قرار گرفتن خوزستان در وضعیت هشدار به لحاظ شیوع ویروس کرونا شده است.

رئیسی بیان کرد: در صورت جدی نگرفتن هشدار‌های بهداشتی و تداوم افزایش ابتلا به بیماری کرونا، در روز‌های آینده در شرایط بسیار سخت و پیک دوم این بیماری قرار خواهیم گرفت، ضمن اینکه با نزدیکی به فصل پاییز و شیوع بیماری آنفلونزا، شرایط خطرناک‌تر از گذشته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان بر استفاده دانش آموزان از ماسک و دستکش در محیط مدرسه و کلاس درس و خودمراقبتی تاکید کرد و ادامه داد: از شهروندان نیز خواهشمندیم با رعایت کردن نکات بهداشتی به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کنند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.