سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات کلاهبرداری‌های تلفنی با نام سامانه «شاد» را پیگیر شد

محمدجواد آذری جهرمی توئیت یکی از کاربران فضای مجازی درباره کلاهبرداری با نام سامانه «شاد» را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سودجویان و کلاهبرداران همواره از روش‌های مختلف و به روز برای رسیدن به اهداف سوء خود استفاده می‌کنند و از ناآگاهی افراد در مواجهه با تغییرات فناوری جدید در این زمینه بهره می‌برند. با راه اندازی سامانه دانش آموزی «شاد» برای پیش بردن آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و کمبود اطلاعات در بین افراد و خانواده‌ها نسبت به این سامانه، بستر مناسبی برای سوءاستفاده و کلاهبرداری فراهم شده است.

به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیتی عنوان کرده است که پس از تماس گرفتن با پشتیبانی سامانه «شاد»، به ازای هر دقیقه سه هزار تومان بر قبض تلفن او افزوده شده و مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای این تماس تلفنی شده است.


بیشتر بخوانید


محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور توئیت این کاربر را پاسخ داده و به او گفته است که او به جای تماس با پشتیبانی «شاد»، با کلاهبرداران تماس گرفته است. آذری جهرمی نوید پیگیری و توقف این کلاهبرداری‌ها با سوءاستفاده از نام این سامانه دانش آموزی را در توئیت خود داده است.

در ادامه توئیت وزیر ارتباطات در پاسخ به کلاهبرداری تلفنی مطرح شده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تا پارسال تمام مدارس میگفتند که بچه‌ها بخاطر معضلات و خطرات آن وارد فضای مجازی نشوند، حالا امسال اجبار میکنند که حتما بچه تبلت و گوشی جدا داشته باشه برای درس!
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
بزرگترین کلاهبرداری این است که ادمی برای رسیدن به یک پست هر کاری بگند و بهد نتواند وظایف اصلی ان پست را انجام دهد و متقبل انجام ان شود و از مزایای ان پست بهره مند شود