سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه فاضلاب در سایت ۵۵ هکتاری مسکن مهر امیدیه

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری امیدیه از تکمیل پروژه فاضلاب در سایت ۵۵ هکتاری مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

سلامی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به حضور مسئولان اداره کل آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان گفت: عملیات بهسازی سایت ۵۵ و ۶۰ هکتاری مسکن مهر امیدیه بیش از ۱۰ سال است که به علت مشکل فاضلاب امکانپذیر نیست.

او با بیان اینکه بالا بودن هزینه انجام پروژه فاضلاب در مسکن مهر مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان ایجاد کرده، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، سیستم شبکه فاضلاب سایت ۵۵ هکتاری به صورت کامل اجرا خواهد شد و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه در این سایت است.

سلامی درخصوص پروژه فاضلاب در سایت ۶۰ هکتاری مسکن مهر بیان داشت: به دلیل هزینه‌های بالا، اجرای پروژه به صورت زونبندی انجام خواهد شد و فاز نخست آن در مرحله مناقصه است و تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های مکرر، پیمانکار پروژه هر چه زودتر تعیین و عملیات آن آغاز شود.

فرسودگی شبکه فاضلاب، یکی از مشکلات شبکه فاضلاب استان خوزستان و بسیاری از شهر‌های تابعه آن است، همچنین برخی از سایت‌های مسکن مهر نیز مشکلاتی برای اهالی آن ایجاد کرده که با پیگیری‌های مکرر مسئولان آب و فاضلاب استان، این معضل در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.