سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

مهار لکه‌های نفتی در سواحل قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رسیدگی قضایی به موضوع آلودگی نفتی در سواحل جزیره قشم و مهار لکه‌های نفتی ایجاد شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر آلودگی گسترده نفتی در بخش‌هایی از نوار ساحلی جزیره قشم با صدور دستور قضایی، ادارات محیط زیست و بنادر و دریانوردی قشم مامور بررسی موضوع شدند که پس از تحقیقات میدانی، آلودگی نفتی در نزدیکی روستای رمچاه مشاهده و تائید شد.

صالحی افزود: با گزارش موضوع توسط ادارات متولی، در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور صیانت از محیط زیست، موضوع از سوی دادستان عمومی و انقلاب قشم مورد بررسی قرار گرفت و شناور متخلف و منشاء این آلودگی شناسایی و دستور انتقال آن به محلی دیگر به منظور رفع مشکلات و بررسی‌های لازم صادر شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: بلافاصله دستورات قضایی به منظور اعزام شناور‌های مخصوص جهت رفع لکه‌های نفتی به محل صادر شد و اقدامات لازم جهت جمع آوری تمامی آلودگی‌های ایجاد شده صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه از گسترش آلودگی و تخریب محیط زیست در منطقه جلوگیری شد، افزود: بررسی‌ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصران احتمالی ادامه دارد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.