سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

وقوع ۵۵ درصد از تصادفات جاده‌ای استان ایلام در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها

سرهنگ همتی زاده گفت: برابر تحلیل‌های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای در ۶ ماهه اول سال جاری، ۵۵ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها به وقوع پیوسته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: بیشترین علت وقوع حوادث جاده‌ای، عجله و شتاب بی مورد و همچنین خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی بیش از حد مجاز از سوی تعدادی از رانندگان جاده‌ای با هدف سریع رسیدن به مقصد رخ داده است.

او ادامه داد: در تحلیل‌های صورت گرفته بیشترین تصادفات مربوط به گروه‌های سنی بین ۲۴ تا ۳۰ سال بوده که این موضوع بیانگر پایین بودن سن رانندگان مقصر حادثه که نشان از عجله و شتاب بی در حین رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: پلیس راه استان مصمم است در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و حفظ امنیت جاده‌ای با رانندگان خاطی که توجهی به قوانین و مقررات نداشته و خط قرمز پلیس را رعایت نمی‌کنند برابر قانون رفتار کند.

همتی زاده به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی با تمرکز کافی و بدور از هر گونه عجله و شتاب بی مورد در جاده‌ها رانندگی کنند و بدانند که حوادث رانندگی همیشه در کمین رانندگان بی احتیاط است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.