سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم لیگ پرتغال؛

پورتو - ماریتیمو؛ جدال طارمی با «علی گل» و عابدزاده

تیم‌های فوتبال پورتو و ماریتیمو امشب در لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، امشب ۳ بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های فوتبال پورتو و ماریتیمو از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این رقابت از جهتی برای ما ایرانی‌ها حائز اهمیت است که طارمی در تیم پورتو بازی می‌کند و امیر عابدزاده و علی علیپور عضو تیم ماریتیمو هستند.

طارمی پس از اینکه بازی‌های درخشانی را در ریوآوه انجام داد و دومین گلزن برتر لیگ پرتغال شد، مورد توجه تیم‌های سرشناس این لیگ قرار گرفت، اما ترجیح داد که در باشگاه پورتو فوتبال خود را ادامه دهد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ۲ هفته ابتدایی لیگ پرتغال به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است. او در بازی اول موفق شد و به محض ورود به زمین پنالتی بگیرد. طارمی به دنبال فرصتی است تا خود را به سرجیو کونسسائو (سرمربی پورتو) تحمیل کند و به یکی از مهره‌های ثابت پورتو تبدیل شود.

در طرف مقابل، علی علیپور پس از اینکه با تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشورمان شد، ترجیح داد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. او به تیم ماریتیمو پیوست تا همبازی امیر عابدزاده شود. در تیم ماریتیمو به علیپور لقب جالب «علی گل» را داده اند.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که ماریتیمو تاکنون در استادیوم خانگی پورتو (دو دراگو) به پیروزی نرسیده است. پورتو فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد و این فصل را هم موفق شده با ۲ پیروزی آغاز کند.

امیر عابدزاده سومین چهره ایرانی این مسابقه است که سومین فصل حضور خود را در لیگ پرتغال و تیم ماریتیمو سپری می‌کند. او در ۲ بازی اول ماریتیمو دروازه بان ثابت بود و انتظار می‌رود در این مسابقه هم فیکس باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.