سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه نظارت مکانیزه جامع مهندسی شرکت توزیع نیروی برق البرز راه اندازی شد

معاون مهندسی ونظارت شرکت توزیع نیروی برق البرز  از راه اندازی این سامانه از طریق وب که به شکل داشبورد در شرکت توانیر وجود دارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غلامرضا شقاقی شهر، معاون مهندسی ونظارت شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: سامانه نظارت مکانیزه جامع مهندسی شرکت توزیع نیروی برق البرز با هدف تامین و پیاده سازی سیستم مدیریت طرح با تمرکز بر نظارت مکانیزه کردن فرآیند‌ها و به شکل مکان محور راه اندازی شد.

معاون مهندسی ونظارت شرکت توزیع نیروی برق البرز افزود: محدوده خدمات مورد نیاز این سامانه مشتمل بر شناخت، تحلیل نیازمندی ها، طراحی و تدوین، نصب و راه اندازی و آموزش سیستم‌های مربوطه در شرکت‌های توزیع برق است.

شقاقی شهر گفت:  هدف از اجرای این سامانه را مدیریت طرح  سرمایه‌ای بر اساس استاندارد‌های توانیر، ارتقاء سلامت اداری، ایجاد شفافیت در روش‌های اجرایی، ارزیابی و یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه درطراحی، نظارت مکانیزه و کنترل دقیق برطرح ها، امکان نظارت فرآیند و مکان محور به نوعی بارگذاری عکس عملیات اجرایی و اصالت تجهیزات به صورت بارکد خوانی در محل می توان اشاره کرد.

او ایجاد پایگاه مدیریت دانش در شرکت توسط این نرم افزار را یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه دانست و گفت: برنامه‌های عملیاتی شرکت،طرح ‌ها و برشمردن شاخص‌های مهم صنعت برق توسط سامانه مکانیزه مدیریت و این نرم افزار، با سیستم‌های آماری توانیر به خصوص  به ساب قابل لینک است.

انتهای پیام / ر .ن 

برچسب ها: توزیع برق ، نرم افزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.