سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر شهید لال‌بخش شهلی‌بر در خاش استقبال شد

پیکر مطهر طلبه بسیجی شهید لال‌بخش شهلی‌بر از شهدای دفاع مقدس در آستانه اربعین حسینی و در راستای تجلیل از رشادتهای شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در خاش مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی  فرمانده سپاه خاش  در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید  لال‌بخش شهلی‌بر گفت: حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور، مومن و انقلابی شهرستان خاش در مراسم استقبال از شهید دوران دفاع مقدس نشان از وفاداری مردم به ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی دارد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی  بیان کرد: شهیدان به مصداق آیات گهربار کلام الهی زنده اند و در پیشگاه خدای متعال روزی می خورند، بنابراین تجلیل از رشادتهای شهدای والا مقام و ادامه راه خونبار آنان وظیفه همه اقشار جامعه است.

او افزود: شهدای ما در دوران دفاع مقدس با تحمل دشواری ها و مشقت های هشت سال جنگ تحمیلی و در جبهه نابرابر با مقاومت و جانفشانی و ایثارگری برای اسلام و میهن افتخار و عزت به ارمغان آوردند.

امام جمعه خاش نیز اظهار داشت: شهیدان در هر منطقه با خود برکت به همراه می آورند، بنابراین حضور در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای والا مقام نوعی تجلیل از رشادتهای آنان و ادامه دادن راه پرافتخارشان است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امامان جمعه، مدیران و مسوولان ادارات و نهادها و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، اصناف و بازاریان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در مراسم استقبال از پیکر شهید شهلی بر که از شهدای تازه تفحص شده و از یادگاران دفاع مقدس است نشان دهنده عشق و علاقه و ارادت آنان به ساحت مقدس شهداست.

 طلبه شهید لال‌بخش شهلی‌بر متولد یکم شهریور ۴۸ بوده که در ۱۷ مرداد سال ۶۲ در منطقه مهران و در عملیات والفجر سه به شهادت رسیده است.

پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در اسفند سال گذشته در منطقه مهران تفحص و از روی پلاک شناسایی شد و این شهید بزرگوار در زمان شهادت حدود ۱۴ سال سن داشت.

پیکر مطهر این شهید بعد از تشییع در شهرستان های خاش و ایرانشهر روز پنجشنبه / فردا/ همزمان با اربعین حسینی در زادگاهش بزمان تشییع و کنار مزاری شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.