سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار حمیدیا پای درد دل ساکنان منطقه علویه نشست

شهردار حمیدیا گفت: در جریان بازدید از منطقه علویه دغدغه‌ها و مشکلات ساکنان این منطقه شناسایی و برای حل آن‌ها برنامه ریزی شد.

امیر شاکری، شهردار حمیدیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با حضور جمعی از مدیران مجتمع‌های مسکونی منطقه علویه در شهردارب و بیان دغدغه‌ها و مشکلاتشان مقرر شد ضمن بازدید حضوری از منطقه، مشکلات آن‌ها اولویت بندی و برای رفع دغدغه ساکنان این منطقه برنامه ریزی شود.

او یکی از دغدغه‌های شهروندان این منطقه را نبود دوربین‌های امنیتی دانست و اظهارداشت: با توجه به ضرورت ارتقاء امنیت و ایجاد آرامش خاطر برای ساکنان منطقه علویه، این مهم از قبل نیز از سوی شهرداری پیش بینی شده و مقرر شد تا پایان ماه دوربین‌های امنیتی در منطقه نصب شود.

شاکری ادامه داد: بلاتکلیفی اراضی واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی به دستگاه ها، یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان بود، که قرار شد نخاله‌های این اراضی جمع آوری و حدالمقدور اطراف این زمین‌ها دیوار چینی شود.

شهردار حمیدیا خاطرنشان کرد: وجود یک قطعه زمین بلااستفاده بین آپارتمان‌های این منطقه، تبدیل به محلی برای حضور معتادان و تجمع نخاله‌های ساختمانی شده است، طی مذاکراتی که در این خصوص با اداره کل راه و شهرسازی استان یزد داشتیم با واگذاری زمین به شهرداری برای توسعه فضای سبز منطقه موافقت شد.

او در پایان اظهارداشت: بازطراحی میدان و ساماندهی فضای سبز آن، بهسازی پیاده راه‌های مجاور دستگاه‌های دولتی همچون صدا و سیما و سپاه، تقویت مبلمان شهری این منطقه تا یک ماه آینده و بازطراحی پارک مهر و نصب دیوار‌های بتنی در قسمت گود این پارک از دیگر مواردی بود که شهرداری حمیدیا نسبت به اجرای آن‌ها متعهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.