سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داروخانه هلال احمر چشم انتظار بودجه دو میلیاردی

رئیس هلال احمر بافق گفت: حدود دو میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه داروخانه هلال احمر بافق نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در خصوص وضعیت ساختمان داروخانه هلال احمر بافق گفت: مساحت ساختمان داروخانه هلال احمر ۲۷۰ متر مربع است که در سه طبقه ساخته می‌شود و باتوجه به اینکه برای ساخت این داروخانه هیچ اعتبار کشوری یا استانی تخصیص داده نشده، در این سال‌ها پیشرفتی نداشته است.

او افزود: از زمان قبول مسئولیت در هلال احمر شهرستان بافق پیگیری‌هایی برای از سرگیری مجدد این پروژه انجام داده ام که امیدوارم اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم بخورد.

فتاحی تصریح کرد: در تدارک این هستیم اگر امکان داشته باشد قراردادی با مجموعه شرکت سنگ آهن بافق برای تکمیل این داروخانه بسته شود و یک طبقه از آن را در اختیار آن‌ها قرار دهیم که این قرارداد در مرحله پیگیری برای تنظیم است.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص میزان پیشرفت این ساختمان بیان داشت: کلنگ احداث این بنا در سال ۱۳۹۲ به زمین خورده و تا این لحظه اسکلت که بخشی از ساختمان هست به طور کامل نصب و سقف طبقه اول نیز تقریباً ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

فتاحی به میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل داروخانه هلال احمر بافق اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه فقط از منابع شهرستان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است و تا این مرحله دو میلیارد تومان هزینه شده و حدود دو میلیارد تومان برای تکمیل آن بودجه نیاز است.

فتاحی گفت: در نشست مدیرعامل هلال احمر استان و مدیرعامل شرکت سنگ آهن، توافق شد که شرکت سنگ آهن ساختمان این داروخانه را به طور کامل احداث کند و هلال احمر موقع راه اندازی بخشی از این ساختمان را به صورت اجاره در اختیار آن‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.