سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمهیدات آموزش و پرورش برای جبران کم تحرکی دانش آموزان

مدیرکل تربیت بدنی آموزش و پرورش به تشریح تمهیدات معاونت تربیت بدنی برای جبران کم تحرکی دانش آموزان در ایام کرونا پرداخت.

محمد جعفری مدیرکل تربیت بدنی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روش‌های در نظر گرفته شده برای جبران کم تحرکی دانش آموزان در ایام کرونا بیان کرد: درس تربیت بدنی با توجه به شرایط کرونا به طور غیرحضوری برگزار می‌شود اما تمهیداتی برای تحرک داشتن دانش آموزان در نظر گرفتیم.

او ادامه داد: درس تربیت بدنی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزی موسوم به شاد از پایه اول تا دوازدهم جلسه به جلسه منطبق با راهنمای معلم بارگذاری شده است علاوه بر این در شاد کانال کانون ورزشی داریم که در ٨ رشته و در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته به آموزش می‌پردازد.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: محتوای در نظر گرفته شده شامل حرکات آموزشی است که تقطیع شده و در قالب فیلم های چند دقیقه ای بارگذاری می شود تا برای دانش آموزان قابل دسترسی باشد.

جعفری تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها هر روز صبح از شبکه آموزش بسته ای تحت عنوان تربیت بدنی در دوره اول و دوم متوسطه پخش می شود علاوه بر آن با رادیو ورزش هماهنگ کردیم پخش زنده از رادیو داریم تا به آموزش های مهارتی، دانشی و جسمانی در این بستر بپردازیم ضمن اینکه در شاد کانال آمادگی جسمانی و بدنسازی هم راه اندازی کردیم.

مدیرکل تربیت بدنی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در ایام کرونا دانش آموزان اوقات فراغت فزاینده ای دارند، بیان کرد: برای نظارت بر اجرای درس تربیت بدنی در این ایام دو مسیر در نظر گرفتیم اول اینکه در استان ها سرگروه درس تربیت بدنی داریم که فرایند کار معلمان تربیت بدنی را مورد نظارت و پیگیری قرار می‌دهد و معلمان هم موظفند برنامه هایی برای اجرای این درس در اختیار دانش آموزان قرار دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.