سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ماهشهر:

امنیت غذایی مردم یکی از مهمترین دغدغه‌ها است

بیرانوند گفت: سلامت و امنیت غذایی شهروندان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما است و سهل انگاری در این بخش را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد و اعلام کردیم سلامت و امنیت غذایی شهروندان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما است و سهل انگاری در این بخش را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم.

او افزود: بر همین اساس یکی از موضوعات مهم روز‌های اخیر در شهرستان وضعیت آب شرب بوده که ادارات آبفا هر ۳ شهر بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و چمران مؤظف هستند با نظارت کارشناسان بهداشت نسبت به افزایش و رسیدن به حداکثر استاندارد سطح کیفیت آب شرب شهرستان تلاش نمایند.

بیرانوند در ادامه تصریح کرد: همچنین در خصوص هرس درختان کنوکارپوس باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی و گردافشانی این نوع درخت، لازم است شهرداری‌ها نسبت به هرس این نوع درخت هرچه سریعتر اقدام کنند.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: وجود حیوانات بلاصاحب و سگ‌های ولگرد موجب نارضایتی شهروندان شده و شهرداری‌ها ملزم هستند هرچه سریعتر با راه اندازی مرکز جمع آوری و عقیم سازی این حیوانات با رعایت سایر موازین قانونی و بهداشتی اقدام نموده ضمن آنکه مردم نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی باتوجه به وضعیت خطرناک ویروس کرونا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.