سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم جلوگیری از برگزاری عزا و عروسی در روستا‌های رامشیر

سرپرست فرماندار رامشیر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز، باید از برگزاری عزا و عروسی در روستا‌ها جلوگیری شود.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افزایش ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن گفت: دهیاران باید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روستا‌ها نظارت کرده و از برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی جلوگیری کنند.

او با بیان اینکه دهیاران باید به عنوان نماینده دولت در روستا‌ها پیگیر مطالبات و رفع مشکلات مردم باشند، افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید در برابر پیگیری‌های دهیاران همکاری نمایند.

عبادی دهیاران را رابط بین مردم روستا با بخشداری‌ها و فرمانداری دانست و بیان داشت: آن‌ها باید اعتماد مردم را در همه حوزه‌ها جلب کنند و در صورتیکه اعتماد جلب نشود، آنها نسبت به مسئولان دلسرد خواهند شد، ضمن اینکه دهیاران بازوان اجرایی بخشدار هستند و تسهیل در رفع مشکلات مردم باید در اولویت برنامه‌های آن‌ها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری رامشیر در پایان تاکید کرد: بخشداران جلسه‌ای را برگزار کنند تا قسمت عمده مشکلات روستایی با حضور مدیران ادارات مطرح شود و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.