سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شدید کاخ سفید از اظهارات اخیر فائوچی درباره اوضاع وخیم کرونا در آمریکا

سخنگوی کاخ سفید از اظهارات فائوچی در حمایت از بایدن انتقاد کرد و آن را سیاسی کاری دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید در واکنش به اظهارات آنتونی فائوچی، رئیس سازمان آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا مبنی بر وخیم بودن اوضاع کرونا در آمریکا و عدم آمادگی این کشور برای مبارزه با کووید-۱۹ در زمستان، از آن انتقاد کرد و آن را بی اساس خواند.

جود دیر، سخنگوی کاخ سفید، اظهارات فائوچی را برخاسته از تمایلات سیاسی و همگام با مخالفان سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا دانست.

وی در ادامه بیان کرد: این اظهارات فائوچی کاملا غیرقابل قبول است و نقض همه هنجار‌ها از سوی فائوچی آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کاملا آشکار است.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد: رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا این اجازه را دارد که بمنظور تغییر استراتژی‌های موجود در مبارزه با ویروس کرونا تلاش کند و یا نگرانی‌های خود را ابراز کند، اما متاسفانه وی در مقابل با در دست گرفتن رسانه‌ها به انتقاد از ترامپ پرداخته و دم از تمایلات سیاسی خود می‌زند.


بیشتر بخوانید:


آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا،  در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست نسبت به وضعیت رفتار‌های بهداشتی عمومی هشدار داد و خواستار تغییر در شیوه‌ها و محدودیت‌ها به جهت نزدیکی به ماه‌های سرد زمستان شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.