سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی موتورسیکلت در اتوبان امام علی (ع)

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در مسیر اتوبان امام علی (ع) قبل از جانبازان خبر داد و از مصدوم شدن راکب آن گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مومنی داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۴:۱۲ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر اتوبان امام علی (ع) قبل از جانبازان اعلام می‌ شود.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد:پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل کند به زمین برخورد می‌کند و خود نیز مصدوم شده، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان لقمان منتقل شد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف صورتجلسه‌ای تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست در روز‌های بارانی و لغزندگی معابر و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.