سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیج متعلق به روز‌های سخت کشور است/ پویش اهدای خون اجرا می‌شود

کریم پور گفت: بسیج در هر شرایطی در کنار مردم است و از هیچ تلاشی برای محرومیت زدایی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در دوران دفاع مقدس، بنی صدر اعتقادی به نقش مردم در جنگ نداشت و تا زمانی که حضور داشت، در همه عملیات‌ها با شکست مواجه می‌شدیم، ولی پس از عزل او، شرایط بطور کامل تغییر کرد.

او افزود: بسیج، این شجره طیبه پدیده عظیمی بود که با بصیرت نورانی حضرت امام (ره) پایه گذاری و نهالی در ۵ آذر ۱۳۶۵ کاشته شد و امروزه به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که در حال نقش آفرینی در محور مقاومت است. 

سرهنگ پاسدار کریم پور اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در ارائه و ایجاد نهضت‌های مردمی در محور مقاومت بزرگترین نقش را ایفا کردند و توانستند خدمت بزرگی به جهان اسلام داشته باشند.

تشریح اقدامات بسیج در اندیمشک

او با اشاره به اقدامات بسیجیان در اندیمشک ادامه داد: اقدامات قابل ذکری را در سطح این شهرستان انجام شده که می‌توان به توزیع ماسک، غربالگری، گندزایی خیابان‌ها و معابر شهری اشاره کرد که با همکاری گروه‌های جهادی انجام شده است، ضمن اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم به ویژه در بخش الوار گرمسیری و اجرای پروژه انتقال آب به مناطق محروم در منطقه دوکوهه از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

سرهنگ پاسدار کریم پور تصریح کرد: ما توانستیم دوران دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر بگذاریم و از این تحریم‌های سخت و شکننده با سربلندی خارج شویم، اگرچه باید با کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و بسیج رسانه قدم‌های بزرگی در ارائه خدمات بسیج و سپاه داشته باشیم.

او با بیان اینکه بسیج متعلق به روز‌های سخت کشور است و هیچگاه دشمن نتوانسته با حضور بسیج به اهداف و دستاورد‌های شوم خود برسد و اکنون با وجود شیوع ویروس محنوس کرونا، بسیج نقش پررنگ‌تری گرفته است، گفت: بسیج نهادی برای همه فصول تلخ و شیرینی‌های روزگار است و در همه حال بسیج در کنار مردم بوده و خواهد بود و هموطنان خود را با بسیج بیگانه نمی‌دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشت: برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته بسیج در ۳ سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه اجرا خواهد شد و از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بهره‌برداری از مسکن محرومان، آغاز آبرسانی به مناطق محروم، رزمایش بزرگ جهش تولید، مانور گشت‌های رضویون محله محور، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رونمایی از آلبوم شهدا، اعطای کارت ایثار به رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از کادر درمانی و فعالان حوزه سلامت، یادواره مجازی شهدا، رزمایش سایبری، اعزام پزشکان و ویزیت رایگان در مناطق محروم، پویش نذر خون و ... می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.