سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز احداث بیمارستان دوم در دامغان صادر شد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث بیمارستان دوم دامغان ، از سوی مسئولان بهداشت و درمان استان به عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دامغان باتوجه به کمبود فضای درمان نسبت به دیگر شهرهای استان، نیازمند فضای درمانی جدید بود که مجوز اختصاص بیمارستان دوم نیز صادر شد.

او ادامه داد: پس از تذکر در مجلس و نامه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به‌عنوان نماینده وزیر به دامغان سفر کرد و مقرر شد تا بیمارستان رضایی دامغان از لحاظ مقاوم بودن بررسی شود.

علیزاده اظهار داشت: پس از تعیین نماینده و کارشناس دانشگاه علوم پرشکی استان سمنان و انجام بررسی‌های لازم، فضای درمانی مجموعه برادران رضایی از لحاظ فنی و مقاومت بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

او تصریح کرد: هم‌اکنون اختصاص بیمارستان دوم در دامغان هیچ منع قانونی ندارد و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان دامغان می‌تواند تا ۳۰۳ تخت بیمارستانی دانشگاهی داشته باشد که با استناد به این مطلب، در تلاشیم تا بیمارستان دوم دولتی در شهر ایجاد شود.

شهرستان دامغان دارای یک بیمارستان دولتی، یک کلینک تخصصی ویژه، ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت و ۳۲ خانه بهداشت روستایی است.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.