سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث شنبه یکم آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در اهواز/ محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

حوادث امروز شنبه یکم آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه یکم آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان محتویات داخل خودرو دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو ماموران انتظامی کلانتری ۲۷ اهواز هنگام گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و پس از تعقیب گریز آن را متوقف کردند و پس از بازرسی خودروی مذکور تعداد ۲ عدد باتری خودرو سرقتی کشف که بلافاصله سرنشینان آن دستگیر و خودرو به کلانتری انتقال داده شد.

او با بیان اینکه با دستگیری سارقان و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله یراق آلات قاچاق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در ادامه مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی ایست بازرسی "پل زال" اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو تریلی کشنده حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو توقیفی انواع کالا و یراق آلات قاچاق از جمله؛ ۹۶ کارتن دستگاه جوش، ۳۶ کارتن دستگاه کارواش، ۱۶ دستگاه اره برقی، ۴۷ دستگاه دریل، ۲۰۷ بشقاب فرانسوی، ۹۵ تخته برش، ۲۸ ست جای ادویه،۱۰ عدد خردکن به همراه وسایل دیگری از قبیل؛ فنجان و نعلبکی، دستکش فر، ظروف سرامیکی، سبد طبقاتی، میز اتو، ساعت رومیزی و ... کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش بار مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری شرور سابقه دار در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی ماموران انتظامی با انجام کار‌های اطلاعاتی هویت یک ارازل و اوباش با سوابق کیفری را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند و ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم مذکور را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او تعداد ۱۶ قبضه سلاح سرد، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۱۶ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

او با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی از منازل شهرستان، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی پمپ آب، سیم برق کشف شد و متهم در تحقیقات به عمل آمده به بیش از ۵ فقره سرقت اعتراف کرد، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارقان سابقه دار شده و طی یک عملیات هدفمند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان با کسب مجوز از مرجع قضائی و کشف مقادیری اموال مسروقه، افزود: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهمان به ۹ فقره سرقت از منزل در شهرستان هفتکل اعتراف کردند و با تلاش ماموران اموال کشف شده به مالباختگان باز گرداننده شد، سپس متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.