سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در جنوب پایتخت

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سرقت موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان اظهار کرد: اواخر شهریور ماه, پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل گردید.

وی تصریح کرد: پس از وصول پرونده, کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه برای پی جویی و کشف رد پایی از سارق به بررسی و پایش محدوده سرقت می‌پردازند که پس از تحقیقات میدانی موفق می‌شوند به تصاویر سارق دست پیدا کرده و او را که سیامک نام داشت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی گفت: با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی پس از اخذ دستور مقام قضایی و شناسایی مخفیگاه وی طی یک عملیات پلیسی در محدوده کیانشهر, سیامک را دستگیر   و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: پس از انتقال سیامک به پایگاه ششم آگاهی, طی تحقیقات انجام شده, وی ابتدا منکر هر گونه سرقت شده که پس از مواجهه با مدارک و دلایل به دست آمده چاره ای جز بیان واقعیت نداشته و به سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار کرد که  موتورسیکلت را به شخصی به نام نیما به مبلغ پانصد هزار تومان فروخته و هیچ گونه آدرس و مشخصاتی به جز شماره تماس وی در اختیار ندارد.

وی افزود: با اعتراف سیامک به سرقت موتورسیکلت شاکی و معرفی مالخر و  با اطلاعاتی که سیامک در اختیار  کارآگاهان گذاشت آن ها موفق به شناسایی پاتوق نیما واقع در محدوده خیابان شوش می‌شوند و پس از مراقبت انجام شده به محض حضور نامبرده طی عملیات پلیسی,  او را دستگیر می کنند.

این مقام پلیسی بیان کرد: نیما پس از دستگیری, ضمن اعتراف به خرید موتورسیکلت از سیامک, گفت که موتور سیکلت شاکی را پس از امحاء شماره، ارکان تنه و موتور را به شخصی به نام امیر در محدوده خزانه به فروش رساندم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف متهمان به جرم خود و مشخص شدن مکان موتورسیکلت, کارآگاهان پس از هماهنگی مقام قضایی, امیر را که آخرین نفر این گروه بود دستگیر و موتورسیکلت شاکی را از ید وی کشف و توقیف می کنند.

کنجوریان در پایان خاطرنشان کرد: با دستگیری تمامی اعضای این باند, پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و هر ۳ متهم با دستور مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت‌های احتمالی در اختیار این پایگاه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در بهارستان

دستگیری سارقان موتورسیکلت محله های غرب تهران در نواب


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.