سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مجازی "مبادله کتاب" ویژه شهروندان اصفهانی

طرح مجازی "مبادله باشگاه کتاب شهروند" از سوی کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در سایت کهن برگ اجرایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرضیه اربابان رییس کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق  گفت: کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان دارای بخشی به نام "مبادله کتاب شهروند" با ۱۲ هزار جلد کتاب بوده که شهروندان می‌توانند کتاب‌های تمیز، سالم و نسبتا خوب خود را با مراجعه به این بخش به صورت رایگان با کتاب مورد نظرشان مبادله کنند.

او افزود: درحال حاضر به خاطر شرایط کرونا و تقارن با هفته کتاب و کتابخوانی شرایطی فراهم شد تا شهروندان حضور فیزیکی کمتری داشته باشند و به صورت مجازی از این طرح بهره‌مند شوند.

او  تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کهن برگ به نشانی www.kohanbarg.ir، کتاب‌های مورد نظر خود را با دیدن اطلاعات توصیفی، عکس روی جلد و محل نگهداری کتاب انتخاب و پس از آن با مراجعه حضوری کتاب‌ها را مبادله کنند.

 کتابخانه تخصصی میرداماد واقع در خیابان نیکبخت غربی بعد از ساختمان دادگستری است میزبان علاقه‌مندان برای مبادله کتاب شهروندی است.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.