سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلاب بسیجی، پیشگام در خدمت رسانی به مردم

معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد از فعالیت های تبلیغی، جهادی، فرهنگی و آموزشی طلاب این حوزه علمیه برای خدمت به اقشار مختلف جامعه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی غلامی معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در سال ۱۳۹۰ گروه جهادی تبلیغی صالحین راه اندازی کردیم که این گروه با ۱۶ برنامه جهادی مختلف به مناطق محروم و صعب العبور استان چهارمحل اعزام می‌شوند. اعزام‌ها در دو دسته تبلیغی و عمرانی در این مناطق انجام می‌شود.

او ادامه داد: از برنامه‌های دیگر می‌توان به فعالیت ویژه مبلغان این حوزه علمیه در چهل مسجد اشاره کرد که تحت عنوان " فراغت تابستانه" برای بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز مقاطع مختلف برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شده است.


معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه تمام ۲۵۰ مدرسه شرستان امام جماعت ظهر داشتند گفت:  یک برنامه مهم دیگر برگزاری مسایقات چهل حدیث، چهل آیه و چهل مسیله شرعی با تیراژ حدود ۲۵ هزار جزوه چهل حدیث متناسب برای مقاطع مختلف تحصیلی طراحی شده این چهل حدیث‌ها به عنوان مسابقه حفظ بین دانش آموزان توزیع و در حدود ۵۰۰ برتر مسابقات از حوزه علمیه هدیه دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی غلامی افزود: فعالیت دیگر برگزاری جشن تکلیف در مقاطع هشتم مدارس پسرانه با امار ۲۰۰۰ نفر دانش اموز از میان ۳۴ مدرسه شهرستان بوده است.

او گفت: در ایام کرونا فعالیت را در فضای مجازی آغاز کردیم روحانیون ما در کانال‌های مجازی با دانش آموزان مدارس در ارتباط هستند ، علاوه بر این با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در اهدای کمک های مونانه هم با ذبح ۲۵ راس گوسفند فعال بودیم و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.