سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:

با هوشیاری پلیس، بسته‌های مرگ به مقصد نرسید

سرهنگ مهدیخانی از دستگیری یکی از عوامل توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:با هوشیاری پلیس بسته‌های مرگ به مقصد نرسید.

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی موتور سوار در سطح شهر سرابله اقدام به توزیع بسته‌های مواد مخدر می‌کند موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی سرابله قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات محسوس و غیر محسوس ماموران موفق به شناسائی متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و در حین عمل مجرمانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: از این فرد بیش از ۲۰ بسته مواد مخدر شیشه و تریاک آماده توزیع و یک تیغه قمه کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی  با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد عنوان کرد: پلیس بطور جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و ازشهروندان تقاضامندیم در صورت بروز هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب موضوع را از طریق تماس با مرکزفوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.