سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی مجلس؛

موسوی: فرصت دو ماهه برای لغو تحریم‌ها زیاد است

نماینده مردم ملکان گفت: متاسفانه بازرسان پس از بازرسی‌ها لیست دانشمندان هسته‌ای را به سازمان‌های جاسوسی می‌دهند، باید طرحی جامع آماده کنیم و نباید به دشمن مجال فرصت داد.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مخالفت با طرح مذکور گفت: باید به دشمن تودهنی محکمی بزنیم، اما متاسفانه این طرح قابلیت این موضوع را ندارد، دشمن نباید احساس کند ما در موضع ضعف قرار داریم، بلکه باید بداند در موضع تهاجمی هستیم و کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و ملت منتظرند طرح محکم و قاطعی تصویب و ارائه شود و بزرگ‌ترین ضعف این است که برای بازرسان آژانس ماده‌ای پیش بینی نشده است، متاسفانه بازرسان پس از بازرسی‌ها لیست دانشمندان هسته‌ای را به سازمان‌های جاسوسی می‌دهند و باید طرحی جامع آماده کنیم و نباید به دشمن مجال فرصت داد.

محمدرضا صباغیان بافقی، نمانیده مردم بافق در مخالفت با کلیات طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها  در جلسه علنی امروز اظهار کرد:  اروپا و آمریکا با سیاست هویج و چماق ما را مدیریت می‌کنند به عنوان مثال از یک طرف آمریکا تحریم‌ها را تشدید و از سویی اروپایی‌ها دلمان را به وعده‌ها خوش می‌کنند.

وی افزود: نشستن و تماشا کردن مشکلی را حل نمی‌کند و فرصت ۲ ماهه به دشمن برای لغو تحریم‌ها زیاد است، نباید به آنها فرصت داد. انرژی هسته‌ای حق ماست و باید از حق مان دفاع کنیم، اگر محکم بایستیم و پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم، دولت و مجلس همگام و همراه باشند. آمریکا طی ۲۰ روز در تحریم‌ها تجدیدنظر می‌کند، نباید کوتاه بیاییم و ضعف نشان دهیم، زیرا دشمن را جری‌تر می‌کند باید مقابل آنها بایستیم.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
آفرین...
فرصت دادن به دشمن هیچ معنی و مفهومی ندارد چه یک روز و چه دو ماه .
تصمیمات باید به صورت ضرب العجل به اجرا در ایند .