سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : عمده بارش‌ها طی امروز به صورت رگبار تگرگ، صاعقه و احتمال سیلاب‌های محلی برای جنوب شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی شده در استان، گفت : براساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا روز پنجشنبه، به دلیل عبور سامانه‌ای بارشی از جو منطقه، در بعضی ساعات شاهد بارندگی، وزش باد و گاهی رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه عمده بارش‌ها طی امروز و به صورت باران خواهد بود، گفت : بارش‌ها عمدتا به صورت رگبار تگرگ، صاعقه و احتمال سیلاب‌های محلی در جنوب شرق استان برای شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور، سنقروکلیایی، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و گیلانغرب پیش‌بینی می‌شود که بارش‌ها علاوه بر ارتفاعات در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب طی بارش‌های امروز هشدار داد و توصیه‌های لازم را در خصوص؛ پاک‌سازی کانال‌ها، آبگذر‌ها و راه‌های خروج آب ساختمان‌ها و دهانه پل‌ها و...، پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از تردد‌های غیرضرور و احتیاط در رانندگی، پرهیز از قرار گرفتن در فضا‌های باز، مرتفع و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه، مراقبت از محصولات کشاورزی و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم؛ را ارائه داد.

خسروی بارش در روز پنجشنبه را غالبا پراکنده و رگباری پیش‌بینی کرد و گفت: تشکیل مه صبحگاهی در برخی از نقاط استان مهمترین پدیده جوی طی روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده، خواهد بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.