سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۶۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بندر امام خمینی (ره)

سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: ۶۰۵ بسته لوازم التحریر اهدایی از سوی یکی از شرکت‌های پتروشیمی بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهر توزیع شد.

سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش جشن عاطفه‌ها از شهریور ماه امسال آغاز شد و ادامه آن به دلیل استقبال و همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران، امروز با اهدای بسته‌های لوازم التحریر به پایان رسید.

او به تهیه ۶۵۰ بسته لوازم التحریر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ماهشهر و شرکت پتروشیمی لاله و توزیع آن‌ها بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند بندر امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: از ابتدای شهریور ماه تاکنون، یک هزار و ۸۵۰ بسته آموزشی با همکاری نیکوکاران اهدا شده است.

محیط ارزش ریالی بسته‌های لوازم التحریر اهدا شده به دانش آموزان را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: از مجموع بسته‌های اهدایی، یک هزار و ۳۰۰ بسته سهم شرکت پتروشمی لاله است و جا دارد از زحمات یاسینی مدیر عامل این شرکت، ارشاد رئیس کارخانه پتروشیمی و محمدی فری مسئول تامین سرمایه انسانی شرکت پتروشیمی لاله که در این امر خداپسندانه همکاری ویژه داشته اند تشکر و قدردانی کنیم.

به گفته سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)، در مراسم اهدای بسته‌های آموزشی محمدرضا علی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، ابوعلی رئیس آموزش و پرورش شهر بندر امام، و مجدم مسئول دفتر نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.