سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلور مهربانی در دل روزهای سرد زمستانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان از توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید مهدی سیدی اردکانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، پنج دوره رزمایش مواسات و همدلی اجرا شده است، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در ابتدا ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل موقوفات منطبق و کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود: به خاطر شرایط خاص حال حاضر و شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند لذا ما برای رفع گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در این اداره در قالب توزیع بسته‌های غذایی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام  سیدی بیان کرد: بیش از هزار بسته نیز در قالب طرح شهید سلیمانی از محل موقوفات منطبق اردکان و کمک خیرین تهیه خواهد شد که تا نیمه‌های دی ماه توزیع می‌شود.

او ادامه داد: ما برای توزیع عادلانه و شناسایی نیازمندان واقعی با محوریت و هماهنگی امور مساجد یزد و امامان جماعت، نیازمندان هر محله را شناسایی و با حفظ کرامت انسانی و با مراجعه امامان جماعت این بسته‌ها به نیازمندان داده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان تصریح کرد: با اجرای نیت امینانه واقفین دور اندیش و خیراندیش قصد داریم گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع و برکات وقف به عنوان سنت حسته در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.