سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان کودکان در فلسطین+ تصاویر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نظامیان صهیونیست ۴ بمب صوتی به داخل بیمارستان کودکان در طولکرم پرتاب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نظامیان صهیونیست بیمارستان کودکان در طولکرم را هدف قرار دادند.

این وزارتخانه اعلام کرد: نظامیان صهیونیست ۴ بمب صوتی درون بیمارستان شهید «ثابت ثابت» کودکان در طولکرم پرتاب کردند که یک مورد در سالن انتظار و سه مورد آن در بخش اورژانس منفجر شد که خوشبختانه خسارت‌های جانی به دنبال نداشته است.

وزارت بهداشت اعلام کرد: هنگامی که صهیونیست‌ها بیمارستان را هدف قرار دادند که ۸۱ بیمار در آن حضور داشتند که ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۳ نوازد تازه متولد شده در بخش کودکان بودند.

«می الکلیه» وزیر بهداشت فلسطین، گفت اقدام نظامیان صهیونیست مغایر با تمامی منشور‌ها و توفقنامه‌های بین المللی است و جامعه جهانی باید برای حمایت از فرزندان فلسطینیان و جلوگیری از تکرار تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها تلاش کنند.

او افزود: در کمتر از یک ماه سه بیمارستان در نوارغزه، رام الله و طولکرم هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است که موجب ترس و وحشت بیماران شده است.

در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در رام الله یک مادر باردار زخمی شد و بیمارستان الدره در نوار غزه آسیب‌های مالی فراوانی دیده است.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۸:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
نامردهای ناجوانمردهای صهیونیستی ریقو کارتون به جایی رسیده که مادران کودکان بچه های بیمار امت واحده رسول الله ص را می ترسانید و به بیمارستانهای کودکان حمله می کنید نکبتهای ریقو منتظر باشید تا بزودی زود از دیدن هیبت اللهی دلاور مردان مرد امت واحده حزب الله و حملات پی در پی امت واحده رسول الله ص نظامیانتون ارتشیهاتون کماندوهاتون تکاورانتون از ترس توی شرت و شلوارهاشون خودشون رو خراب و خیس کنند و همانند کوکان اشک بریزند و چهار ستون بدنهایشان از ترس به لرزه درآید همانند لحظه جان کندنتان است بریت پوشک بخرید پاتون کنید که ذالفقار علی ع خیبر کن أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ در راه است .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
لبیک یا حیدر علی ع .
والسلام و صلوات التماس دعا .