سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی از منزل یک سارق در همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:۲۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی در جریان بازرسی از منزل یک سارق تجهیزات ایمنی جاده در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا عزیزی گفت: پلیس آگاهی با همکاری عوامل پلیس راه استان همدان از ابتدای امسال تاکنون موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق تجهیزات ایمنی در جاده‌های استان شدند.

او با اشاره به اینکه افزایش سرقت تابلو‌هایی راهنمایی و رانندگی در استان منجر به تشکیل پرونده ویژه‌ای در پلیس آگاهی شد، افزود: در یکی از موارد نیرو‌های پلیس آگاهی در جریان بازرسی از منزل سارق دستگیر شده، ۲۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی شامل علائم هشداردهنده، ایمنی، بازدارنده و اطلاع رسانی را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سرقت گاردریل، پایه گاردریل، تابلو‌های هشداری و ایمنی، چراغ‌های سولار چشمک زن در جاده‌های برون شهری موجب افزایش احتمال بروز سانحه رانندگی به ویژه در شب و زمان بارش برف و مه آلودگی جاده‌ها می‌شود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سرقت تابلو‌ها و تجهیزات ایمنی راهنمایی و رانندگی شب هنگام به ویژه زمان پایین بودن تردد خودرو‌ها انجام می‌شود، از رانندگان خودرو‌ها در محور‌های ارتباطی استان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

او با اشاره به وجود مواردی از جمله سرقت سامانه‌های نرم افزاری و سخت افزاری و تجهیزات دوربین‌های هوشمند جاده‌های برون شهری این استان، افزود: چندی پیش شاهد قطع برق شبکه روشنایی بخشی از مسیر گردنه اسدآباد بودیم که یکی از دلایل آن علاوه بر فرسودگی شبکه، سرقت کابل‌های برق در این مسیر پرترافیک بود.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی شامل ۸۵ کیلومتر آزاد راه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.