سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سهم بیمه فعالان قرآنی استان سمنان ۲ برابر می شود

فقهی زاده با اشاره به اینکه ۷۲ نفر فعال قرانی در استان سمنان فاقد بیمه هستند تشریح کرد: سهم سمنان از نظر بیمه فعالان قرآنی تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مدیران موسسه‌های قرانی و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : پالایش بیمه قرآنیان کشور آغاز شده و هدف این است که توزیع بیمه‌شدگان از نظر جمعیت و تعداد موسسات قرآنی عادلانه باشد.

او با بیان اینکه این معاونت فعالیت‌های گوناگونی در خصوص نهج‌البلاغه در دستور کار دارد افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این بخش معرفی شهرستان کاشان در استان اصفهان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه است.

فقهی زاده  اظهار داشت: امسال چند برنامه کلان در کشور دنبال می‌شود و اعلام رسمی و معرفی استان یزد به عنوان اولین پایتخت صحیفه سجادیه از جمله این برنامه‌ها است..

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دو هزار موسسه مستقل و شعبه موسسه‌های وابسته به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور فعال است تاکید کرد: همکاری نزدیک بین این موسسات با شعبه‌ها و موسسات زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی برقرار است.

او  ابرازداشت: جشنواره شخصیت شناسی حضرت زینب کبری (س) در سطح ملی تا پایان دوره معاونت فعلی قرآن و عترت هر سال در استان سمنان برگزار شود و اتاق فکری برای انتخاب نام و شیوه اجرایی جشنواره تشکیل دهید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.