سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال فعالیت‌های فرهنگی هنری به فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با انتقال فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر از فضای بیرونی به فضای مجازی رشد این حوزه را شاهد هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم خورده است و شیوع کرونا منجر به تعطیلی هیگونه فعالیتی از حوزه فرهنگ و هنر نشد.

او بیان داشت: فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر از فضای بیرونی به فضای مجازی انتقال یافت و البته مخاطبان این حوزه و برنامه‌های مختلف نسبت به گذشته بسیار رشد داشته‌اند.

جوروند تصریح کرد: فعالیت فرهنگی و هنری استان‌ها به صورت دقیق از سوی معاونت امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رصد و بررسی می‌شود و خوزستان آمار بسیار خوبی در بخش‌های مختلف داشته است و در حوزه‌های مختلف توانستیم راندمان خوبی داشته باشیم و در واقع خوزستان جزو استان‌های برتر در بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه ادا: اتفاقات خوبی در حوزه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افتاده به طوری که شاهد رشد فعالیت‌های این حوزه در استان هستیم و در حوزه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهد رشد مباحث قرآنی هستیم و ضمن افزایش موسسات قرآنی و فرهنگی در حوزه تقویت بخش خصوصی قرآنی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.