سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: ماشین سازی با جسارت بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر ماشین سازی اظهار داشت: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و در دقیقه ۲۵ به گل رسیدیم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. در نیمه دوم ماشین سازی با جسارت زیادی بازی کرد و در پنالتی که به آن اعتراض داریم به گل رسید، اما با تجربه بازیکنان خودمان توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

گل محمدی ادامه داد:این گل و پیروزی را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم و امیدوارم روحش همیشه شاد باشد؛ و برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عقب کشیدن تیم بعد از به ثمر رسیدن گل اظهار داشت: بازیکنان ما از نظر روحی تحت فشار هستند بهترین کار بعد به ثمر رساندن گل اول زدن گل دوم و خوب دفاع کردن است و باید این مشکل را با تمرین بیشتر برطرف کنیم.

گل محمدی ادامه داد: انتظارات هوادارن زیاد است و بدون استراحت کار می‌کنیم در لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا  بازی کردیم . در ۱۸ روز بازی‌هایی زیر فشار روحی و روانی انجام دادیم. تا ۲۷ اسفند تعطیلاتی نداریم و روز‌ها و هفته‌های خیلی سختی پیش رو داریم و هیچ توجهی به استراحت تیم‌ها نشده و سازمان لیگ باید به فکر استراحت تیم‌ها باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس وقتش شده که فرمان عزل مدیرعاملشون را صادر فرمایید. اعلیحضرت قدرقدرت یحیی گل محمدی از قدرتتون استفاده فرمایید.
سرمربی به وزیر دستور می دهد. چطوری مگه داریم؟؟؟؟؟!!!!!!