سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست نوازش پدرانه حامی نیکوکار قمی بر سر ۱۱۰ کودک یتیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم از حمایت یک فرد نیکوکار در سرپرستی ۱۱۰ کودک یتیم و نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سیدمحمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم گفت:با پیگیری‌های کارشناسان اکرام ایتام منطقه سه قم، برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین،هم زمان با حلول ماه رجب و در آستانه میلاد حضرت علی (ع)حامی نیکوکار قمی در اقدامی خداپسندانه و کم نظیر به تنهایی سرپرستی ۱۱۰ کودک یتیم و نیازمند را عهده دار شد. 


او  افزود: این حامی بیشترین فرزندان معنوی خود را به یُمن نام و القاب مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) همسر امیرمؤمنان از نام‌های فاطمه و زهرا و  تعداد آن‌ها را نیز به تعداد  نام علی در حروف ابجد ۱۱۰  انتخاب کرده است.


میره‌ای تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته این فرد خیر که خواست نامش برده نشود در نخستین اقدام خود به ازای هر کودک یتیم و محسنین ۵۰۰ هزار ریال و جمعاً ۵۵ میلیون ریال به حساب فرزندان معنویش واریز کرد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم همچنین از برپایی مستمر جشن تولد برای ایتام  استان خبر داد و گفت: حامی دیگری نیز با خرید کیک تولد و ایجاد فضایی شاد و صمیمی در روز تولد فرزند معنوی خود، یک پلاک طلای با ارزش به او هدیه کرد.
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.