سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سد‌های خوزستان ظرفیت خالی برای کنترل سیلاب‌ها را دارند

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از وجود ظرفیت خالی در سد‌های خوزستان به منظور کنترل سیلاب احتمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: ظرفیت خالی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در سد‌های خوزستان وجود دارد و با توجه به حجم خالی پشت سدها، از بابت بارش‌های بالادست سد‌ها نگرانی وجود ندارد.

او افزود: طرح ضربتی جمع‌آوری آب‌های سطحی، در مناطقی از اهواز اجرا شده و در بسیاری از مناطق نتیجه‌بخش بوده است و وقوع آبگرفتگی به صورت مکرر در برخی نقاط اهواز، نشان از این است که باید اقدامات و آمادگی‌های بیشتری در این خصوص انجام شود.

عبیات با بیان اینکه در آبادان و خرمشهر نیز اقداماتی در زمینه جلوگیری از وقوع آبگرفتگی اجرا شده است، تصریح کرد: باید ادامه داشته باشد و این شهر‌ها برای مقابله با آبگرفتگی آمادگی داشته باشند. پس از آبگرفتگی بندر امام (ره) در آذرماه، در این منطقه نیز کار‌هایی در حال انجام است که باید سریع به اتمام برسد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به این شرایط، نگران آبگرفتگی به صورت عمده نخواهیم بود با توجه به اینکه شدت گرد و غبار کم خواهد بود امیدواریم با کار‌های انجام‌شده، شبکه برق در امان باشد. مشکلات جدی در این زمینه نخواهیم داشت، اما تامین آمادگی‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.