سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم دو و میدانی سپاهان:

قصد داریم با جام قهرمانی مسابقات دو و میدانی داخل سالن به اصفهان برگردیم

بهزاد مصطفوی درباره وضعیت تیم دو و میدانی سپاهان برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد مصطفوی، مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این تیم اصفهانی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن  باشگاه‌های کشور اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت و حمایت  عظیمیان،  مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان شرایط فراهم شد تا در مسابقات  قهرمانی داخل سالن شرکت کنیم.  

مصطفوی گفت: تیم سپاهان  سال گذشته در مسابقات داخل سالن قهرمانی  دو و میدانی باشگاه‌های کشور،  رتبه سوم را به دست آورد؛ اما امسال تصمیم داریم این جایگاه را ارتقا دهیم تا بتوانیم همانند لیگ دو و میدانی با جام قهرمانی به اصفهان برگردیم.  به هر حال مسابقات داخل سالن دو و میدانی با حضور ورزشکاران ملی پوش رونق  زیادی دارد  و  به طور حتم دوندگان عملکرد خوبی از خود بر جای می‌گذارند.  

او افزود:  شرایط آماده سازی دوندگان ما خوب است.  آن‌ها بعد از پایان لیگ دو و میدانی تمرینات خود را رها نکرده‌اند و با قدرت در حال پیگیری تمرینات خود هستند.  

مربی دو و میدانی سپاهان بیان کرد: هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا توانست مقدمات برگزاری مسابقات دو و میدانی را فراهم کند  که به او دست مریزاد می‌گویم.  

او در پایان گفت: تاکنون حدود ۸۵ درصد از مطالبات دوندگان تیم سپاهان را پرداخت کرده‌ایم و  مابقی مطالبات را تا پیش از پایان سال تسویه می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.