سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره دانشگاهی تئاتر به میزبانی دامغان

دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی گفت : جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی "اردیبهشت" به‌صورت مجازی به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سجاد یعقوبی دبیر دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی بیان کرد: پنجمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره تئاتر اردیبهشت در مسیر پر فروغ ماندن چراغ تئاتر و هنر نمایش، پنجمین دوره این جشنواره سراسری دانشگاهی را برگزار می‌کند.

یعقوبی افزود: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت حضوری برگزار شد، اما امسال به دلیل شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا، در پنج بخش و به صورت کاملا مجازی دنبال می‌شود.

او ادامه داد: تئاتر دانشجویان در این جشنواره در بخش‌های صحنه، نمایش رادیویی، نمایشنامه نویسی، از ایده تا اجرا، پوستر، بروشور، گریم و پژوهش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

یعقوبی بیان کرد: باتوجه به شرایط کرونا، بسیاری از دانشجویان توانایی ایجاد گروه تئاتر نداشتند که به همین علت، علاقمندان می‌توانند در بخش‌های انفرادی شامل از ایده تا اجرا (بخش جدید این دوره با رویکردی جدی به مسائل تئوری کارگردانی)، پوستر و بروشور، گریم و نمایشنامه نویسی به صورت تک‌نفره شرکت کنند.

یعقوبی تصریح کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام موجود در آدرس فضای مجازی "t.me/ordibehesht_festival"آمادگی خود را جهت شرکت در جشنواره اعلام و آثار را به همراه فرم به آدرس ایمیل "ordibehesht_festival@yahoo.com "ارسال کنند.

دبیر پنجمین جشنواره ملی دانشگاهی تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان گفت: تئاتر دانشجویی فضایی برای شکوفایی خلاقیت و تجربه‌های جدید در حوزه تئاتر کشور است که با تجربه‌ای متفاوت امسال تمامی آثار به صورت ویدئو ضبط و مورد داوری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.