سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان تابلو‌های روشنایی معابر شهری فردیس دستگیر شدند

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهر فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز : در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهری منطقه شهرک بعثت فردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار کلانتری ۱۷ بعثت قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی ساعات وقوع سرقت‌ها را کشف کرده و با گشت زنی محسوس و نامحسوس در محل‌های وقوع سرقت در ساعات پیک، در نهایت یکی از سارقان را در در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ فیض جعفری  گفت: در تحقیقات تکمیلی سارق که چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی‌دید لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت آهن آلات و تابلو‌های روشنایی معابر شهری فردیس با همدستی ۵ نفر دیگر اقرار کرد.

او با اشاره به دستگیر همه همدستان متهم در چند عملیات جداگانه افزود: تحقیقات برای شناسایی مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در این مسیر از شهروندان درخواست داریم تا راه‌های سرقت را بر سارقان ببندند و با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، از به یغما رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ر  .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.