سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه امارات و تل‌آویو درباره توسعه صنایع نظامی هوایی

منابع اماراتی از امضای یادداشت تفاهم میان ابوظبی با شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی به منظور توسعه یک سامانه جهت مقابله با پهپاد‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، گروه فناوری پیشرفته دفاعی امارات (EDGE) امروز (پنج‌شنبه) یادداشت تفاهمی با شرکت صنایع هوایی متخصص در زمینه هوافضای رژیم صهیونیستی با هدف توسعه سامانه پیشرفته برای مقابله با پهپاد‌ها امضا کرد.

«فیصل البنای» رئیس اجرایی و عضو شرکت «ایدج» در این خصوص اعلام کرد: امضای این یادداشت تفاهم یک لحظه مهم در راستای توافق سازش «ابراهیم» و شراکت جدید با اسرائیل است و توسعه مشترک سامانه دفاعی برای مقابله با پهپادها، مجموعه فناوری پیشرفته ما را تقویت خواهد کرد.

«بوعز لیوی» رئیس شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی نیز گفت: شرکت صنایع هوایی اسرائیل به همکاری با مجموعه ایدج افتخار می‌کند و این یادداشت تفاهم سرآغاز ائتلاف‌های راهبردی دوجانبه خواهد بود و همکاری در زمینه تحقیقات، توسعه و نوآوری را تقویت می‌کند.

بر این اساس، قرار است شرکت سیگنال وابسته به گروه ایدج با همکاری شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی امکانات سامانه دفاعی ضد پهپاد را که شامل یک رادار پیشرفته سه بُعدی که به هیچ انسانی برای استفاده از آن نیازی نیست و از فناوری مستقل، یکپارچه و لیزری برخوردار است، فراهم آورند. از این سیستم می‌توان برای پارازیت انداختن در امواج یا مقابله و حمله لیزری و پالس‌های الکترومغناطیسی بر اساس میزان تهدید استفاده کرد.

در ۲۴ ژانویه رژیم صهیونیستی سفارت خود در ابوظبی را افتتاح کرد و به اولین کشور عربی در خلیج فارس تبدیل شد که برای صهیونیست‌ها سفارت افتتاح می‌کند.

در اواسط ماه سپتامبر گذشته رژیم صهیونیستی و امارات توافقنامه ادعایی صلح را تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن امضا کردند. اقدامی که نقض آشکار حقوق ملت فلسطین تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.