سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد؛

فردا آخرین مهلت ثبت نام در شورا‌های شهر

حسن بیگی درباره ثبت نام در انتخابات شورا‌های شهر و تعداد ثبت نام کنندگان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: امروز ۹۸۴ نفر موفق شدند که ثبت نام خود را در استان تهران در انتخابات شورا‌های شهر نهایی کنند و تا ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در مجموع ثبت نام ۳ هزار و ۱۰ نفر نهایی شده که تهران با ۹۹۰ نفر بیشتر داوطلب و فیروزکوه با ۲۷ نفر کمترین میزان داوطلب را داشته است.

وی ادامه داد:۷۷۶ پرونده در فرمانداری‌های ما در حال بررسی است و به فرمانداران توصیه می‌کنیم که حتما امروز و فردا تا ساعت ۱۲ شب در فرمانداری‌ها باشند که کار پرونده‌های درحال بررسی را به سرانجام برسانند.

حسن بیگی گفت: ۸۵ درصد از ثبت نام کنندگان آقایان و ۱۵ درصد نیز خانم‌ها هستند و از نظر نوع ثبت نام ۵۵ درصد داوطلبان با مراجعه به فرمانداری‌ها و به صورت حضوری ثبت نام کرده اند، ۱۰ درصد با مراجعه به دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند، ۱۸ درصد نیز با استفاده از تلفن همراه و ۱۸ درصد نیز با استفاده از رایانه این ثبت نام را انجام داده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام در شورا‌های شهر است و این زمان تمدید نخواهد شد، کسانی که قصد ثبت نام دارند فردا صبح باید ثبت نام خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.