سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران در جبهه سردار سلیمانی با کرونا می‌جنگند

رییس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان از مشارکت و همکاری جمعی از ورزشکاران با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

ساسان زکی پور رییس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدافعان سلامت در همه عرصه‌ها و سنگر‌ها دوشادوش سایر گروه‌ها و اقشار نقش آفرینی و برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کرده اند.

او افزود: بنابراین نامگذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کرونا بسیار هوشمندانه انجام گرفته است و همه اقشار خود را در زیر پرچم این شهید والامقام در این طرح سهیم می‌دانند و مشارکت و همدلی را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارند و ورزشکاران تحت پوشش هیات انجمن‌های ورزشی دوشادوش دیگر نهاد‌ها و ادارات در قالب تیم‌های چند نفره و به صورت سازماندهی شده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند.

 

 

زکی پور هدف از حضور ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق حضور نیرو‌های ورزشی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان کرد.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت بیماری کرونا ویروس و بیماریابی هوشمندانه به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری در سراسر کشور با مشارکت‌های گروه‌های جهادی، هلال احمر، بسیج، سپاه و... آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.