سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین ساعات تعطیلات نوروزی؛

ترافیک در محور‌های خراسان جنوبی افزایش یافت

پلیس راه خراسان جنوبی به رانندگان هشدار داد با توجه به افزایش ترافیک در محور‌های استان، قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت برخی از هم استانی‌ها از سفر‌های نوروزی و همچنین بازگشت ساکنان بومی استان از روستا‌ها و تفرجگاه‌های خارج شهر، ترافیک جاده‌های استان در حال افزایش است که رانندگان باید برای حفظ جان خود و دیگران، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت قرار دهند.

او افزود: محور‌های سربیشه- بیرجند، مود- بیرجند، آرین شهر- بیرجند و ده محمد به طبس با ترافیک بیشتری در مقایسه با دیگر محور‌های استان روبرو هستند که می‌طلبد رانندگان سرعت و فاصله مطمئنه با دیگر خودرو‌ها را رعایت کنند و از انجام سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.

سرهنگ رضایی با اشاره به کم عرض بودن محور‌های روستایی و نامناسب بودن آسفالت برخی از آنها، از ساکنان محلی خواست هنگام بازگشت از روستا‌ها به شهر، آرام‌تر و با حوصله‌ بیشتر رانندگی کنند تا حوادثی همچون واژگونی و برخورد با موتورسیکلت‌ها را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: پلیس ، ترافیک ، جاده ، محور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.