سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت باشگاه خبرنگاران جوان از رقابت برای رسیدن به پاستور؛

دوستان صمیمی کارهای قدیمی؛ دورخیز کابینه احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

وزرا و مقامات دولت محمود احمدی نژاد یک به یک برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کم‌تر از یک ماه  تا روز ۲۱ اردیبهشت آغاز زمان ثبت نام سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است؛ افراد بسیاری  نامزدی خود را به صورت رسمی و تلویحی اعلام کرده اند که در این میان نام وزرا و اعضای کابینه دولت نهم و دهم بیش از دیگران به چشم می‌خورد. شاید بتوان گفت بصورت بالقوه هیچ رئیس دولتی مانند محمود احمدی نژاد وزرای آماده برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارد.

وزیر اسبق یا گزینه پوششی

همین هفته گذشته بود که محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت نهم و دهم از نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد. وی که از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بود، ۱۲ مرداد سال ۱۳۹۰ با ۱۶۵ رای موافق، ۶۱ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع وزیر ورزش و جوانان شد.

عباسی درباره نامزد شدنش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: من در حال تدوین راهکار‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستم، اما در مورد چگونگی ورود به انتخابات ۱۴۰۰ به زودی توضیح خواهم داد. ولی آنچه قطعی است، اینکه بنده به جد به دنبال تقویت رویکرد ولایتمدارانه نظام و پایبند به جریان‌های وحدت‌بخش انقلابی هستم.                   


او افزود: بنده هیچ دیداری با محمود احمدی‌نژاد نداشته‌ام و مِن‌بعد از اینجور شایعات با اهداف متعدد زیاد شنیده خواهد شد.

پیش‌تر گفته شده بود که در صورت تأیید نشدن صلاحیت احمدی‌نژاد برای انتخابات آتی، او از نامزدی محمد عباسی، وزیر دولتش حمایت خواهد کرد.

از وزیر تعاون تا وزیر نفت

چهره دیگری که از اعضای کابینه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرده محمد ناظمی اردکانی است. ناظمی اردکانی ۶۶ ساله اولین وزیر تعاون در دولت محمود احمدی‌نژاد بود که در سال ۱۳۸۵ کنار گذاشته شده و محمد عباسی جایگزین وی شد. او همچنین استانداری قم و ریاست سازمان ثبت احوال کشور را در سابقه خود دارد. گفتنی است جامعه اسلامی مدیران از ورود محمد ناظمی اردکانی دبیرکل این حزب حمایت کرده است.

رستم قاسمی وزیر احمدی نژاد که مدتی وزارت نفت را اداره می‌کرد هم غیر رسمی اعلام نامزدی کرده است. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ تحمیلی رژیم بعث به کشورمان از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا فعالیت می‌کرد.

قاسمی درباره ورود خود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در مورد ریاست جمهوری هنوز به جمع بندی نهایی و اعلام رسمی حضور نرسیده‌ام، اما مشکلات کشور بسیار است و امروز مهم ترین مشکل بر اساس آمار‌ها و نظرسنجی‌ها عمدتا اقتصادی است؛ که در درجه اول می‌توان اشتغال را نام برد. حتی امروز بخش قابل توجهی از مشکلات فرهنگی کشور، مشکلات اجتماعی کشور منشأ اقتصادی دارد.

او همچنین از نامزد شدن نظامی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری دفاع کرد و افزود: اولا از نظر قانونی و این‌که نظامی‌ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند یا نه، حتما می‌توانند شرکت کنند و منع قانونی برای حضور نظامی‌ها وجود ندارد. دوم این‌که من عضو سپاه پاسداران هستم و همواره هم این را گفتم، اما امروز شرایط کشور یک شرایط خوبی نیست، ما در ایستگاه خوبی در حوزه اقتصادی قرار نداریم و من یک آدمی هستم که تقریبا بعد از جنگ عمرم را در کار اقتصادی کشور گذراندم و می‌خواهم قدمی در این راستا بردارم؛ بنابراین این را می‌توانم بگویم با این نگاه مردم طبیعتا نگرانی ندارند.

نامزد جبهه پایداری و وزیر سابق

صادق محصولی وزیر کشور احمدی‌نژاد در سال ۸۸ و بعد هم وزیر رفاه و تأمین اجتماعی یکی از گزینه‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ است. او به‌طور ویژه نامزد جبهه پایداری است و تا جایی که مشخص است، قصد ائتلاف با اصولگرایان را ندارد. او به‌تازگی حملات تندی به تشکیلات ائتلافی اصولگرایان کرده و آن‌ها را پدرخوانده و پدرسالار خوانده است. محصولی رئیس ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بود.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا او با احمدی‌نژاد و پرویز فتاح دیدار داشته، گفت: اینکه با احمدی‌نژاد دیدار می‌کنم یک حرف دروغ است. ولی جدای از این، من با خیلی‌ها جلسه دارم، ولی اینکه دیدار با پرویز فتاح را مرتبط به احمدی‌نژاد کنیم خطاست.

آقای سخنگو وارد می شود

رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و قزاقستان چهره دیگری بود که در نشست خبری حضور خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری امسال را رسما تایید کرد. وی با اشاره به کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و سال ۹۸ ادامه داد: با برنامه‌های اساسی در حوزه سیاست خارجی و داخلی به عنوان نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنم.

مهمانپرست با تاکید بر اینکه افرادی که شایستگی حضور و ارائه طرح و برنامه برای ریاست جمهوری را داشته باشند پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری خواهند گذاشت، اظهار کرد: ائتلاف وحدت ملی، فردی را که برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داشته و توانایی تغییر اداره ساختار اداری کشور را داشته باشد را حمایت می‌کند.  مردم بر اساس چهره یا شکل به افراد رای نمی‌دهند؛ بلکه فردی که برای اداره کشور نامزد شده باید دارای طرح و برنامه خاصی باشد.

رئیس ائتلاف وحدت ملی با اشاره به اینکه رویکرد ملی برای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده، تصریح کرد: بنده در انتخابات ریاست جمهوری قبل پس از کاندیداتوری استعفا دادم و در انتخابات ۹۸ مجلس نیز نامزد شده بودم و این دوره ریاست جمهوری با توجه به اینکه برنامه اساسی برای اداره کشور دارم، قطعا تا انتها حضور خواهم داشت و شرکت خواهم کرد.

ما ۵۰ درصد راضی هستیم

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم و وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد هم از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده است. حاجی بابایی با اشاره به کاندیداتوری اش در انتخابات پیش رو گفت: من یک طرف قضیه هستم، یک طرف دیگر مردم هستند. ۵۰ درصد ما راضی هستیم، ۵۰ درصد هم مردم باید بخواهند.

همچنین وی درباره رابطه اش با رئیس دولت نهم و دهم اظهار کرد: دولت نهم و دهم را دولت‌های کارآمدی می‌دانم و معتقدم کار کردند، از نظر سیاسی هم دوست ندارم ورود پیدا کنم، خودم در دولت بودم، ظرفیت کار بالا بود. درست است که ظرفیت مالی هم خوب بود، اما روحیه کار و پیگیری و جسارت در تصمیم‌گیری خیلی خوب بود. 

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی احمدی‌نژاد هم گرچه شخصا و رسما خودش هنوز اعلام نامزدی نکرده؛ با ‌این‌حال نامش در رسانه‌ها در فهرست نامزد‌های انتخاباتی اصولگرایان به‌عنوان گمانه‌زنی همواره آورده می‌شود.

سیدغنی نظری خانقاه نماینده حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در مجلس یازدهم درباره کاندیداتوری علی نیکزاد گفت: تا الان چیزی در این مورد به ما گفته نشده، اما بعید نیست. بستگی دارد در این یک سال در مجلس چگونه کار کند. ولی در حد ریاست جمهوری هست. حالا اینکه به این فکر برسند یا نرسند و چه اتفاقاتی در این یک سال بیافتد؛ عملکرد ایشان در این یک سال خیلی مهم است. می‌شود ایشان را ضعیف یا قوی کند.

نیکزاد در دولت نهم، از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ استاندار اردبیل و در دولت دهم از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ وزیر مسکن و شهرسازی بود و با حفظ سمت، از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰ نیز سرپرستی وزارت راه را برعهده داشت؛ در آن مقطع پس از پایان یافتن مهلت سرپرستی نیکزاد در وزارت راه، رهبر معظم انقلاب با ابقای او در این سمت، موافقت کرد و حکم سرپرستی او را تا پایان خرداد ۱۳۹۰ تمدید کرد.

پس از ادغام دو وزارتخانه، در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نیز بعنوان وزیر راه و شهرسازی فعالیت می‌کرد. او در سال ۱۳۹۱ برای مدتی کوتاه نیز سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده داشت.

 ترافیک در مسیر پاستور به شدت شلوغ است و نکته مشخص این است که همه باید صبر کنیم تا زمان ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم فرا برسد و این، اما و اگر‌ها پایان یابد، اما و اگر‌هایی که شیرینی هر انتخاباتی هستند.

امین پاکزاد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
عطا
۱۵:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
... ۸ سال بدبختی و فلاکت در دولت احمدی نژاد و یارانه ها و... به گدایی رفتن مردم فراموش نشده .. از قحطی ها ... بگ بگم ها . افتضاح دیپلماسی خارجی و متکی در خارج ... نون پنیر خوردن اشان .رد کردن خط قرمز نظام و رهبری . افتضاح دو هفته تعطیلی دولت و خانه نشینی و دهن کجی به رهبری را هیچ ایرانی با شرفی فراموش نکرده .. خواهشا اسم احمدی نژاد را نیارید . هوشیار با
حیدر
۱۸:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
برای جلیلی هیچ کدوم اصلا عددی نیستن
رضا
۰۹:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان اقای احمدی نژاد ورژنش تغییر پیدا کرده ورژن جدیدش با عربستان واسراییل و امریکا ودشمنان قسم خورده اسلام وایران مشکلی نداره بصیرت خودمون را بالا ببریم احساسی نظر ندیم .
بهنام
۰۰:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هرچه بدبختی و فلاکت به سر این ملت و کشور وجود داره نتیجه دولت احمدی نژاد و دولت روحانیه .مردم باید بیدار شوند و صحیح انتخاب کنند نه از روی هوس و دنباله روی از افراد مقرض و نفهم
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دکتر جان خوش امدی
کاندیداتوری احمدی نژاد مبارک
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
چقدرخادم داریم
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط دکتر
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط رئیسی
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
ریس جمهور فقط احمدی نژادکارش خدایی
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
آقای دکتر محمود احمدی نژاد بیاد شر همه مفسدین کاسته میشه. دکتر میدونه جریان چیه ..
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بهشون بگو داروهاشونو سر موقع بخورن توهم نزنن یه وقت
امید تدبیر
۱۴:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
رئیس جمهوری فقط برازنده مسعود سلطانی نیا هست و دیگر هیچ.
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
اینا کین اخه کاش احمدی نژاد خودش بیاد . اسم احمدی نژاد خودش به تنهایی یه ابهتی داره
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اصلاح طلبان که دارند استقبال می کنن، ایشون بیاد
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
یک ضرب المثل «سگ زرد برادر شغال است»
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
پس احمدی نژاد کاندید نمیشه؟رئیس جمهور فقط اقای احمدی نژاد
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
هیچکدام به درد نمیخورند فقط جوان انقلابی تابع محض رهبری و اعتقاد کامل به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
مهدی
۱۲:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
وان دقیقه!
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
داشتم به لایک و دیسلایک پیام هایی که نام احمدی نژاد در آن بود توجه میکردم. نه فقط در این پست. چند وقتی میشه که این کار را میکنم.
تقریبا نصفی موافقند و نصفی مخالف. با این وضع اگر نامزد بشه و حریف قدری هم داشته باشه، احتمال شکست خوردنش زیاده
سید
۱۴:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
اشتباه می کنی 80 به 20
احمدی نژاد موافق داره
H
۱۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دلار ۵ هزار تومنی میخوام .
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دفعه قبل به کی رای دادید
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
همینم باز پول ملی بی ارزش میکنه دلار باید خیلی خیلی نزدیک ب صفر بشه یعنی اقتصاد قوی
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
احمدی‌نژاد نباشه من یکی و تمام خانواده م رای نمیدیم،به دیگران هم کار ندارم،
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
اگرخوب فکرکنی خواهی فهمید که تمام بدبختی های امروز کشوردرنتیجه تحریم هاست وآن هم نتیجه حرف های مفت صدمن یک غاز معجزه هزاره سوم بوده وهست.
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
پس ما روی رای خانواده شما حساب باز نمی کنیم از الان
علی
۱۱:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دفعه پیش چه تاجی به سر مردم ایران زدین، که دل خوشی از شما داشته باشن برای انتخاب مجدد ، همون یارانه برای مردم بسه که به بهانش کمر مردم شکستین و گرانی را رواج دادین و رسم کردین ، لطفا برین کشکتونو بساوید
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
همه کاندید ها محترم هستن ،فقط به کاندید خود رای بدید ،یاد بگیریم به همدیگر توهین نکنیم چون بیشتر توهین ها وتهمت ها شایعه است واگر مطلبی هم باشد رسانه ها با بزرگ نمایی وهوچی بازی افکار مردم را به بازی می گیرند ،ودروغ ها رادر جامعه راست جلوه می دهند ،سواد رسانه ای خود را بالا ببریم ودر آرامش وبا درایت وآینده نگری فردی صبور ودانا وفهیم راانتخاب کنیم که آیندگان به انتخاب ما به دیده تحسین بنگرند
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دم حاج بابایی گرم از هیچکس نترسید و گفت که این همه حجمه به محمود دروغه و دولت نهم و دهم واقعا کار کردن برای مردم و اینو فقط مردم میدونن اونایی هم که بد میگن و یا بخاطر گذشت هشت سال از اون سال هی میگن مگه چی کرده یا ... برن از مردم بپرسم چی کرده نه نظرات آمیخته با حزب و کم سوادی خودشونو به نام ملت بزنن:))
علیرضا زارع
۱۱:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام
احمدی نژاد از درها وارد نمیشود ، از قلب ها وارد میشود .
بخاطر همین دوستش داریم.
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
کاملا درسته .احمدی نژاد حتی اسمش لرزه به اندام مفسرین میندازه
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
محبوب قلبت احمدی نژاده
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
محمود تو قلب منی
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
ما فقط حاجی بابایی
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط حاجی بابایی
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط حاجی بابایی
مرد یکته تاز عدالت
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
حاجی بابایی
مرد یکته تاز عدالت
واقعا ؟؟؟؟؟!!!!!! فازت چیه داداش ؟
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
همشون واسه پر کردن جیب خودشون میان نه برای دلسوزی و کمک به مردم.
الیاس موسوی نژاد
۱۱:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دوستان صمیمی کارهای قدیمی :))))
آفرین به تیتر
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
تا منظور از کارهای قدیمی چی باشه؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
من اگه احمدی نژاد صلاحیت بشه یا نشه بهش رای میدم
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
اگه نشه چجوری میخوای بهش رای بدی
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
چه جوری میشه رعیت و طبری ها سال‌های سال کار کنن و مسؤل حفاظت قوه قضاییه جناب خطیبی مطلع نباشند اگر آقای رئیسی واقعا دنبال عدالت هست باید سراغ خطیبی هم برود و اگر زورش نمیرسه وصله به جناب مروی و دفتر آقا خوب بگه بهتر از اینکه بی بی سی فردا صحبت کنه و گزارش بده
عباس
۱۰:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام
حنای احمدی دیگر برای ما مردم رنگی ندارد
این بار اگر نوبتی هم باشد نوبت انقلابیون هست که تکلیفشان مشخص شود همه را محک زدیم جزء انقلابیون
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
تو که حنایت موسوی بوده هنوز هم کینه داری برو دنبالش
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
بازم خداروشکر فهمید که تاید صلاحیت نمیشه بقیه رو انداخت جلو
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد ok
مردمی نژاد
۱۱:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
حامیان دکتر احمدی نژاد خبر خبر هوشیاران خبر برای دعوت از دکتر احمدی نژاد به سایت دولت بهار مراجعه کنید و با امضای الکترونیکی در این خصوص اقدام کنید
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خداییش اگه شاه بود وضعیتمون بهتر از این بود
یه سری میان وعده های رویایی و آرمانی میدن‌ تهشم وضع بدتر میشه
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
شاه؟ کدوم شاه؟ همون شاهی که وقت فرار کرد به عراق پول و تجهیزات می داد که علیه ایرانیان استفاده بشه؟ حالم از این حس وطن پرسی شاه دوستان بهم می خوره ؟ اینقدر شما عشق وطن دارید از تحریم ملت ایران خوشحال می شوید و پیشنهاد تحریم های دیگر را می دهید؟ واقعا تمامی قواعد نژادپرستی و فضاحت اخلاقی رو زیر سوال بردید ؟ به نظرم به یک روانپزشک یا روانشناس خوب مراجعه کنید برای خودتون بهتره
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد.
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط سعید محمممممممممد
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دکتر سعید محمد
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فقط سعید محمد جوان انقلابی خوار چشم اصلاح طلبان بی خاصیت دروغگو غربگدا
ناشناس
۰۳:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حالا دوباره ب یکی ک نه سررشته و نه تجربه داره رای بدین ک مثل حسن کلیدساز مملکت رو به فنا بده,چهارتا پل و سه تا اتوبان شد تجربه و ...
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
اشتباه را کسانی مرتکب می شوند که مجدد در انتخابات شرکت و به کسانی رای دهند که شورای نگهبان تایید صلاحیت می کند و بعدش میگن ما که گفتیم این فرد بد بود واقعا مسخره نیست خودشان انتخاب خودشان میگن بد بود عجیبا غریبا
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
نیویورک تایمز نوشته چنان آسیبی به نطنز وارد شد در اثر انفجار که تا 9 ماه دیگه غنی سازی متوقف شد سوال مهم تا کی باید اینقدر بخاطر نفوذ ضربه خورد واقعا وزارت اطلاعات با این بودجه سنگین چی کار میکنه؟ اسرائیل از هر طرف داره ما رو میزنه از دریا از ترور از انفجار
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
نفوذیهای دولت تمومی نداره
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
زهی خیال باطل
به امید عدم تاییدصلاحیت احمدی نژاد ویارانش
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خداییش اسم اینا را میشه انسان گفت همشون بارشون کجه
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
واقعا عدالت تا کجا برقرار هست باشگاه جوان شما میدونی چرا خطیبی مسول حفاظت قوه قضائیه وقت که رفیق طبری بود و چشمان خود را بسته بود محاکمه نشد؟ الان کجاست؟ چقدر حقوق میگیره و خانه چه کسی رایگان سکونت داره؟ سوال خیلی از کارکنان قوه هستش
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
باز انتخابات رسید و وعده های چرب و شیرین کاندیدا ......
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
تو رو خدا بیخیال بشید, در وزیری کابینه آقای احمدی نژاد خیلی درخشیدید که حالا میخوایید رییس جمهور شوید.
هنوز تکلیف اون همه پول مردم رو که به انواع بهانه ها میل نمودید معلوم نشده.
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
ارزش نظر دادن ندارد
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
به عقیده من کل افراد وابسته به احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و کسانی که تا کنون پست داشتند کنار گذاشته شوند .
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
کنارگذاشته شوند!?!اینا تا کل مملکت رو نخورن ول کن نیستن,اینا شکمشون ب این راحتی ها پر و سیر نمیشه,خداییش همشون رو سوار کشتی کنن بفرستن امریکا سه سوت آمریکا رو ب فنا بدن
شاهرخ
۰۹:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
هیچ یک از این ها در حد و اندازه احمدی نژاد نیستند. به اینا باید گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. عرض خود میبری و زحمت ما می داری