سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل قرارگاه جوادالائمه (ع) در شهرستان رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از تشکیل قرارگاه جوادالائمه (ع) با هدف محرومیت زدایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست کمیته عمران و آبادانی قرارگاه جواد الائمه (ع) که با حضور نماینده فرماندار ، شهردار و ۷ مدیر محله‌های آسیب پذیر شهرستان رشت برگزار شد ، گفت: قرارگاه جواد الائمه (ع) با هدف شناسایی مناطق آسیب پذیر رشت و حل مشکلات مردم از سوی سپاه ناحیه مرکزی رشت در این شهرستان تشکیل و آغاز به کار کرده است.

او  با بیان اینکه بسیج همواره در کنار مردم و دولت است و از تمام توان برای حل مشکلات بهره می‌گیرد ، افزود: مناطق آسیب پذیر بعد از ۴۲ سال از انقلاب، زیبنده مسئولان و مردم بابصیر، انقلابی و پای گار ما نیست.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تاکنون ۷ محله آسیب پذیر در رشت شناسایی شده  است، گفت: با وحدت و هم دلی و مشارکت می‌توان این طرح را با موفقیت رو به جلو برد.

سرهنگ قاسمی،  با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت‌های انجام شده در موضوعات مختلف بسیار بوده و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست، افزود: البته در این ۴۲ سال انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خصوصا در عمران و آبادانی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته ایم.

او گفت: شهرستان رشت با بیش از ۷۰۰ هزار جمعیت و با ورود مسافران از اقصی نقاط کشور نیازمند توجه بیشتری از لحاظ زیر ساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) ۸ فرمان را برای سپاه در دستور کار قرار داد افزود: هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی یکی از دستورات رهبری بود که در این راستا سپاه کمک و همکاری با دستگاه‌های اجرایی را جزء وظایف و برنامه‌های خود قرار داد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه سپاه و بسیج از مردم است و در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و معضلات و بحران‌ها تلاش می‌کند، گفت:  قرارگاه جواد الائمه کمیته‌های مختلف برای شناسایی مشکلات و ارائه خدمت و رضایت مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی و سلامت دارد.

او با تاکید بر فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرموده اند ؛ مردم، ولی نعمت ما هستند و بایستی مسئولان خدمت گذار مردم باشند ، افزود:  عموم مردم جامعه بایستی خدمات ارائه شده دولت و مسئولان را در میدان عمل لمس کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با همه توان در کنار مردم و مسئولان است گفت: امروز مشکلاتی دامن گیر مردم در مناطق آسیب پذیر است که با مدیریت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مدت زمان معین و کوتاه توسط مسئولان قابل حل است.

سرهنگ قاسمی افزود: احیا و حل مشکلات مناطق آسیب پذیر در الویت کاری قرار گیرد، و فعالیت‌ها در این راستا هدفمند و تشکیلاتی عمل شود.

او ،  با تاکید بر اینکه حل مشکلات و نیازمندی‌های مناطق آسیب پذیر را مطالبه گر باشید ، گفت: به صورت میدانی وارد کار شوید و مشکلات را شناسایی و حل کنید.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود:مردم  اگر حرکت و تلاش مسئولان را برای حل مشکلات ببینند به امید و خودباوری خواهند رسید و قطعا به مانند گذشته با حضورشان در عرصه‌های مختلف پاسخ خواهند داد که در این ۴۲ سال هم به موقع پاسخ داده اند.

سرهنگ قاسمی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات برای نظام و انقلاب ما و همچنین جهان اسلام بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

او با اشاره به اینکه دشمنان با همه توان در تلاش اند تا با ایجاد ناامیدی ، مردم از ارزش های انقلاب دور کنند ، تصریح کرد:  با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان انقلاب و نظام بار دیگر مایوس شده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.