سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، مهاباد هنوز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، ۱۴ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که نشان دهنده وضعیت نامناسب شهرستان‌های مختلف است.

او افزود: ارومیه به همراه ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و خوی درشمال و همچنین میاندوآب، مهاباد، بوکان، نقده، پیرانشهر، سردشت، تکاب و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت قرمز کرونایی دارند.

مصطفوی ادامه داد: فقط شهر‌های سلماس، اشنویه و چایپاره وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: طی هفته گذشته شهرستان‌های سردشت و چالدران وضعیت نارنجی داشتند که با بررسی‌های جدید صورت گرفته، وضعیت آن‌ها نیز قرمز شده است.

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در شهر‌های نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

او افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد‌های شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.