سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد

منابع روسیه از تزریق دومین دوز واکسن کرونا به رئیس‌جمهور این کشور خبر دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، امروز دومین دوز واکسن کرونا را تزریق کرد و در همین راستا گفت: «امیدوارم که به واسطه واکسن‌ها، بیماری همه‌گیر کرونا به زودی از بین برود.»

پوتین پیشتر گفته بود: «واکسیناسیون یک انتخاب داوطلبانه است، یک تصمیم شخصی که از سوی هر فرد انجام می‌شود، من هم قصد دارم واکسن بزنم.»

رئیس‌جمهور روسیه یکی از ۳ واکسن تولید این کشور را تزریق کرده است. واکسن «اسپوتنیک» اولین واکسن تولید روسیه است که در ۵۰ کشور جهان مورد تایید قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
باز دمش گرم وجود داره میگه تزریق کردم
عمار
۱۷:۱۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
جناب پوتین محترم چرا برای واکسن اسپوتنیک فرستادن به ایران متحد خودت انقدر چندین ماه طول دادیت و وقتیم فرستادیت چرا انقدر کم فرستادیت و انقدر فیسو افاده اومدی شما که متحد ایران هستید از هر لحاظ باید برای توزیع واکسن ضد کرونای اسپوتنیک ایران را در اولویت اول و خاص قرار می دادیت و به هر اندازه و هر مقداری که ایران از شما تقاظا می کرد باید بی منت و بدون قیفو قوپیو قمپز خیلی فوری و سریع برای ایران متحد با روسیه می فرستادیت این دنگو فنگهای مختلف دیپلماسی بازی رو برو برای اونایی دربیار که متحدت نیستند شما باید از هر لحاظ ایران رو در اولویت اول قرار دهید مثل تجارت های مختلف اولویت اولتان باید خرید تولیدات ایران و با تجار ایرانیان باشند اگر متحد ایران اسلامی هستید واقعا اتحاد دو کشور همسایه در سختیها نمایان می شود نه در روزهای سلامتی و آسانی با ایرانیان خردمند و آزاده اندیش عادل که شما رو متحد خودشان می دانند متکبرانه و بی خردانه برخورد نکنید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Moeinmm
۱۶:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
خوش به حالش