سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نژادجواد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اختصاص ۷۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای یافت آباد به بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان شهدای بافت آباد گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای یافت آباد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

جلال نژادجواد رئیس بیمارستان شهدای بافت آباد در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در این مرکز درمانی، اظهار کرد: در حال حاضر تمام امکانات بیمارستان شهدای یافت آباد در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و حدود ۷۰ درصد از تخت های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: حدود ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای بافت آباد در بخش های عادی و ویژه بستری هستند و روند نزولی میزان مبتلایان در تهران کندتر از سایر مناطق است.

نژادجواد با اشاره به اینکه ساختمان بیمارستان فعلی شهدای بافت آباد قدمت زیادی دارد، بیان کرد: در حال حاضر کار نوسازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی در حال انجام است و تا به امروز این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. جایگزینی بیمارستان فعلی شهدای بافت آباد در اواخر امسال یا اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

نژادجواد گفت: امروزه مجموعه کلینیکی بیمارستان شهدای بافت آباد به تمام امکانات و مجموعه های آی سی یو و سی سی یو مجهز شده است و در آینده بخش قلب نیز فعال خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر یک کلینیک تنفسی با ۴۰ تخت در کنار بیمارستان شهدای بافت آباد راه اندازی کرده ایم و بر اساس دستورالعمل های درمان بیماران به صورت سرپایی در آنجا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.