سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین های جشنواره ملی آهوان در سمنان

برترین های جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) در سمنان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این جشنواره با هدف بهره گیری از زبان و بیان هنر‌های جدید در گسترش فرهنگ و معارف رضوی در سمنان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: به علت شرایط کرونا، داوری تمامی آثار بر مبنای ویدئو‌های ارسالی و با حضور اصغر کفشچیان مقدم، بهنام کامرانی، مهدی مقیم نژاد، مرتضی احمدوند، غلامرضا سماوی و دبیر تخصصی جشنواره سعید خجسته فر انجام شد.

فرشید فلاح افزود: هیات داوران با توجه به محدودیت‌های شرکت کنندگان در اجرای آثار، توجه به ایده‌های نو در ترویج مفاهیم معنوی بویژه فرهنگ و معارف رضوی را در اولویت قرار داده است.

بر این اساس در بخش اصلی بدون اولویت با اهدا لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ چهل میلیون ریال جایزه نقدی به اثر "ضمانت نامه‌ی مفقوده" از جهانبخش امیربیگی، " بی وزنی" از رز انصاری، "در خواب" از نیلوفرکرباسی عامل و "فروش ویژه" از ریحانه کفشچیان مقدم تعلق گرفت.

در بخش تشویق دانشجویی از میان برگزیدگان به جهانبخش امیربیگی و نیلوفرکرباسی عامل علاوه بر جایزه اصلی به هرکدام مبلغ بیست میلیون ریال جایزه ویژه تعلق گرفت.

همچنین با نظر هیات داوران و جهت تشویق دانشجویان شرکت کننده، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ بیست میلیون جایزه نقدی به ابوالفضل، ولی با اثر "میزبان مهربان بود، ماندیم" و خانم فاطمه بندار با اثر "دری رو به خدا" تعلق گرفت.

این جشنواره از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی سمنان بود.

جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) پذیرای آثار هنری تولید شده در انواع رسانه‌های هنر‌های جدید نظیر چیدمان، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت، هنر شبکه و ورد آرت با موضوع رضوی بود.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.